---Kira---
"Je wilt wat ik wat doe" Zei hij.
"Yuta het is heel simpel wil je binnenkort die 2 helpen met zich herinneren en helpen hoe ze weer draak moeten zijn?"
"Waarom ik?"
"1 Je bent een draak. 2 Ik vraag het je. 3 Weet je wel eigenlijk wie ze eigenlijk horen te zijn na die vloek van ze?" Ik keek Yuta diep aan. Ik moest iets aardigs doen voor Math en Kim. Ik was waarschijnlijk niet een van de aardigste tegen hun geweest. Daarom denken ze waarschijnlijk dat ik een of ander monster ben.
"Ik weet het niet Kira. Het kan gevaarlijk worden. Vooral voor Kim heeft een zwaar geheim."
"Ze denken dat ik slecht ben maar eigenlijk wil ik ze alleen maar beschermen tegen Krovski. *Zucht* Binnenkort zal er ook een oorlog uitbreken. Vampieren tegen Draken. Mede dankzij Krovski. Hij weet dat Kim de sleutel is tot Aimequmy." Zei ik.
"En Mathias hoort te regeren om Krovski te verslaan."
"Dus je weet het wel?" zei ik Hij schudde ja en draaide zich om.
"Ik doe het. Ik heb niet veel te verliezen."
"Dank je Yuta. Echt ik sta bij je in het krijt."

Reageer (1)

  • Zoldyck

    Ooooeeee, eindelijk komt Aimequmy in beeld.Ik dacht al: Waar komt die naam nu vandaan??? Nu ben ik nieuwsgierig! En ik heb trouwens altijd geweten dat Kira niet echt slecht kon zijn!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen