"Ik wil het weten ja. Ik moet toch weten waarom dit mij gebeurd?"
"Oke goed dan.
167 jaar geleden kwam er een oorlog tussen draken en vampieren. Het was een zware strijd tussen beide partijen. Bijna de helft van bijde kanten ging dood. 124 jaar geleden is er een draak geweest die gebruik heeft gemaakt met een kracht steen genaamd Aimequmy. Hierdoor was zijn kracht zo sterk dat hij de oorlog stop zette. Toen hij opeens een bijzondere ziekte kreeg genaamd Utyrila. Hij zei op zijn kraambed dat hij de draak zou uitkiezen die de kracht van Aimequmy zou erven zonder dat hij of zij de steen hoefde te gebruiken. Alleen het zou 100 jaar duren voordat het zou geboren worden. Niemand wist dus wie het was of is. Maar de koning kwam daar achter en heeft haar in veiligheid gebracht. Evenals hijzelf. Niemand zagen die 2 ooit weer terug." Dat was een lang een een beetje saai verhaal Ik begreep alleen niet wat dat met ons te maken had.
"Wat heeft dat met mij en Kim te maken?" Zei ik.
"Mathias. Jij bent de koning en Kim is de uitverkorene voor de kracht Aimequmy."

Reageer (2)

  • Duendes

    Spannend!!!
    Maar mag ik ook even commentaar hebben??
    Volgens bedoelde je op zn sterfbed en niet zn kraambed ;)

    9 jaar geleden
  • Zoldyck

    Oe, volgens mij loopt het helemaal mis hier... En wat zitten ze daar nu te lullen? Ga Kim zoeken!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen