"Koning? Ik?" Zei ik en liep achteruit totdat ik tegen de muur zat en ging toen zitten.
"Ja je bent de koning van de draken. Je hebt je leven op gegeven om Kim te redden. Ze zou anders allang vermoord zijn als jij dat toen niet had gedaan. Alleen je geheugen is blijkbaar ook een prijs die betaald moest worden. Ik denk dat ze Kim naar de Tempel van Aimequmy brengen als iemand haar heeft gevonden en haar speciale krachten aan de vampieren te geven. Zodat de oorlog kan herrijzen. Alleen dit keer zouden we weerloos zijn. Met de kracht van Aimequmy zijn ze onoverwinnelijk. We moeten dat voorkomen. Ik zal je er wel heen brengen." Zei hij.
"Je zei eerder dat ik niet mee mocht of kon."
"Dat komt omdat je niet wist wat er werkelijk aan de hand was. Alleen vampieren willen jou ook doden. Je hebt hun 16 jaar lang laten wachten." Zei hij.
"Ik heb dan nog een vraag. Hoe kan het zijn dat Kim 2 jaar jonger is dan ik?"
"Vertel ik je later wel." Zei hij.

Reageer (1)

  • Zoldyck

    Als je al tegen de muur zat, kun je niet nog eens gaan zitten(lol)(lol)(lol)
    Ik ga voor team draken, trouwens!!!! Go, go!!! En ga nu Kim redden voor het te laat is!!!
    En een vraagje: waar speelt het zich eigenlijk af???

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen