Foto bij • N°70 - Anastasia Omashnova & Adrian Ivashkov

Misschien hebben sommige van jullie het al gezien, maar ik heb de soundtrack weer iets aangepast.
Ik heb, als ik het niet mis heb, twee nieuwe nummers toegevoegd. Eén van die nummers is Say Something van A Great Big World en Christina Aguilera.
Toen ik het liedje hoorde moest ik meteen weer aan dit verhaal denken, en ook dat ik weer een tijdje niet heb geschreven wat me opnieuw erg spijt maar ik was echt super druk met school, want ja, ik ben een nerd in hart en ziel.
Ik wil aan jullie vragen of jullie Say Something willen luisteren voordat jullie dit stukje lezen. Ik heb de link naar de videoclip hierin gezet. Ik vind het echt een super emotioneel liedje. Als je niet goed tegen zulke liedjes kan, luister het dan wel, maar kijk de clip niet, want die maakt alles 1000 keer emotioneler.

En o ja, nog één mededeling:
Voor alle mensen die twitter hebben en ook maar een klein beetje geobsedeerd zijn geraakt door Zoey Deutch en haar geniaalheid. Help dan samen met de andere Zobots #ZobotsHelpZobots trenden om 10 uur 's avonds (ja 10 uur 's avonds want het is wereldwijd).
Dat gezegd te hebben ga ik maar eens verder met schrijven.

Lots of Love.
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • BeautifulLyrics

    ALS JIJ ADRIAN DOOD LAAT GAAN LAAT IK MEZELF IN EEN STRIGOI VERANDEREN!!!!

    7 jaar geleden
  • Altaria

    Als je hem dood laat gaan hè dan dan dan ga ik iets heel ergs verzinnen ofzo!!!

    1 decennium geleden
  • _Jennifer_

    NEE!!! Hij Mag Niet Dood Gaan!!!
    Ga Nu Snel Verder Want Ik Moet Het Volgende Hoofdstuk Lezen!!!

    Ps. Het Is Echt Van Levensbelang!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen