Foto bij Chapter 6 || Liam James Payne

Ik hoor dat de gitaar ook stil valt, als Niall doorheeft dat er meiden naar buiten zijn gekomen. ‘I hope they don’t recognize us.’ Hoor ik Louis tegen Zayn fluisteren.
De meiden hebben niets door. ‘Do you play guitar?’ vraagt het meisje met de blonde haren, goed figuur en ongeveer 18/19 jaar.
‘Uh yes I do. How did you kno.. ohh you saw him inside. Did you?’ vraagt het meisje met de bruin/zwart gekruld haar, goed figuur en ook ongeveer 18/19.
Met een knik krijgt ze bevestiging van het andere meisje. Ze schieten in de lach en gaan verder met praten.
Niall heeft zijn gitaar weggelegd en ligt nu onderuit gezakt met een zak chips. Louise en Zayn zijn naar binnen gevlucht. Harry zit naar de meiden te staren. Ik tik Harry aan en gebaar naar de meiden. Hij knikt en tegelijk staan we op. We lopen de veranda af en richting de meiden. Het gesprek tussen de meiden stopt al snel, als ze zien dat wij er aan komen. ‘Hello, we are your neighbors. I’m Harry and this is Liam.’ Harry stelt zich expres niet voor met zijn achternaam. De meiden geven ons een hand.
‘Hello, I’m Melanie Kaya Black and this is Rebecca Glimmer McCall. Nice to meet you guys!’ zegt het meisje met het bruin krullend haar.
Melanie Kaya Black, die naam ga ik wel onthouden denk ik.
‘Liam?’ vraagt Harry.
‘Huh what?’ vraag ik.
‘The girls asked if we had something to do, tonight?’ vraagt Harry nog een keer.
‘Uhm Yes now we do.’ Zeg ik. De meiden glimlachen naar ons.
‘What time and where?’ vraag ik .
‘Uhh about 8 pm? And by the campfire, next to the beach?’ zegt Melanie.
‘Great, we see you then.’ Zegt Harry, en samen lopen we weer terug naar ons huisje.
Een ding wist ik zeker. Vanavond zou te gek worden.

Dit verhaal moedigt geen zelfbeschadiging aan! Als je hier problemen mee hebt, wil ik erg graag met je over praten..

Reageer (4)

  • Creator

    Je bent een goed mes. Haha toevallig met het snijden :P

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Sorry ik lag helemaal in een deuk om CaroX. "Je bent een goed mes." Sorry.
    Maar ze heeft wel gelijk, je bent een goed meNs.

    En ik hou nu al van dit verhaal :)

    1 decennium geleden
  • CaroX

    Heel leuk hoofdstuk...
    En het is erg mooi van je dat je met mensen wilt praten die dat wel doen, je bent een goed mes :)
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Gonenow

    Mooi geschreven ! snel veder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen