Foto bij 3.

Picture: Jacob

Abo & kudo pls.

Gelukkig was Angie er niet toen we aankwamen in de cafetaria, want daar had ik echt geen zin in. Ik bleef maar denken aan Mr. Smit, ik had zo een dubbel gevoel over hem. Langs de ene kant vind ik hem afschuwelijk maar ook wel heel aantrekkelijk. Ik ben blij dat Annie en ik niet alleen zitten te eten maar dat Gustav en Celine erbij zitten zodat ik niet teveel moet praten . Zei zijn ook allebei redacteurs en ik ben er heel tevreden van, ze doen goed hun job. Annie is al de hele tijd aan het vertellen over Jonas zijn aanzoek, dat maak ik er toch van uit want echt luisteren doe ik niet. Ik zit te denken aan hoe Mr. Smit zou voelen. In mijn gedachten was ik hem aan het strelen en aan het uitkleden. Tot ik ineens werd wakker geschud uit mijn gedachten. Celine zwaaide met haar hand recht voor mijn ogen en zei dat de pauze voorbij was en we terug aan de slag moeten. Het bleef heel de dag zo doorgaan en ik had nauwelijks gewerkt. Onderweg naar huis realiseerde ik me dat ik toch wel nood had aan een vriend. Ik zou er dringend werk van moeten maken. Toen ik thuiskwam zette ik een pot koffie en startte mijn laptop op. Ik ga eens doen wat mijn moeder mij voorgesteld heeft. Ik drukte op google in ‘’datingsite’’ en kwam terecht bij verschillende datingsites. Ik drukte op de site http://www.parship.be . Daar moest ik al direct veel vragen invullen van wat voor soort man ik zoek en hoe ik zelf in elkaar zit. Het waren echt bijna honderd vragen en het duurde een halfuur tegen dat ik een profiel had. Enkele minuten later kreeg ik al een bericht van een dakwerker van 32 jaar. Ik reageerde erop maar ik wist nu al zeker dat ik er niet zou met afspreken, hij had geen profielfoto dus het kon even goed zijn dat hij veel ouder was dan hij deed verschijnen en was al getrouwd geweest en heeft 2 kinderen. Toch bleef ik vriendelijk en antwoorde op al zijn vragen. Na een tijdje kreeg ik er genoeg van en begon ik aan het eten. Opeens hoorde ik het geluid dat ik een bericht gekregen had. Het was een vrachtwagenchauffeur van 29 jaar en volgens de site matchen wij goed met elkaar. Zijn naam is Jacob De Meyer en hij is 1.83m. Hij ziet er leuk uit en heeft een mooie lach met blond haar. Het klikte echt tussen ons en na een tijdje ging het gesprek al de privé kant op. Toen mijn eten klaar was nam in mijn bord en at terwijl ik aan mijn laptop zat, iets wat ik normaal nooit doe. We hebben zeker 3 uur gepraat en hebben veel dezelfde interesses, dat maakte het praten toch gemakkelijk. Om 22 uur had ik de laptop afgesloten maar we hadden afgesproken om morgen om 19 uur terug online te zitten. Het is echt een interessante man en hij heeft gevoel voor humor. Toen ik klaar was met douchen en in mijn bed kroop lag ik na te denken over Jacob. Met hem zou ik wel willen afspreken, misschien moet ik er morgen eens over beginnen of zou ik moeten wachten tot hij er over begint. Daar lag ik een tijdje over te piekeren tot mijn gedachten terug overgingen naar Mr. Smit. Waarom dacht ik toch constant aan hem? Waar was ik met bezig, hij is mijn baas.

Reageer (1)

  • HarrysWife

    goed verhaal ! Je maakt me echt heel nieuwsgierig !

    een tipje, probeer met tijdsverandering een enter neer te zetten,
    dat leest wat makkelijker ... hihi.

    abo + kudo & snel verder !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen