Foto bij XXXVIII. Aro

laat het gewoon voor 1 keer werken ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • BOOKWURM

    Oooh ja nu ben ik een zombie dus kan ik je hersenen opeten als straf, had je maar eerder moeten schrijven joh!
    :p :p :p
    En Jij.,, blijf met je poten van Jalice af!

    1 decennium geleden
  • Eirene

    is Cici Aro moeder? WHat the...Ik bedoel, ze is toch 12 in mensenjaren? Is dat niet een beeeetje heel erg veel te vroeg?
    maare, CIci, misschien een beetje zelfbeheersing? Je wilt deze lieve makke vampiertjes toch niet aanvallen?

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Zoals altijd schrijf je heerlijk.
    Nou ik wilde je even melden, ik zit nu helemaal alleen in mijn huis.
    Er is ook echt niets meer van mijn ex te vinden nu boven.
    Hahaha, enkel in de schuur zijn matrassen. :P
    Heb een nieuw bed, ja een bed waar je mensen aan vast kan binden.. (A)
    Heb een nieuw bijzet tafeltje, nieuw keuken spullen, dus met andere woorden zit er nu goed bij.
    Eindelijk een echt huis, en geen rommelhok, of zwijnenstal wat het was.
    Schok wel hoor 40 zakken vuil de container in. 0_o
    Dan heb ik de schuur nog niet eens gehad, daar staat nog heel erg veel meer troep..

    Heerlijk, Cici is lekker op dreef, nee ik vind haar nog steeds niet eng.
    Ben nog steeds knetter op Alec, en vraag mij toch echt af, hé, zou ik zijn type kunnen zijn?
    Ben blond heb blauwe ogen, misschien wel (te) zachtaardig, kan tegen een stootje. Hmmz, slechte eigenschappen van mij zijn koppigheid, eigenwijs, verlegen, opkropper, en voor de rest geen idee.
    Mijn goede eigenschappen zijn, als ik van iemand hou, ik door het vuur voor die gene zou gaan, en echt loyaal, trouw bij die gene ben en blijf.Zal nooit vreemdgaan of iets, zo laag en zielig wil ik niet zijn.

    Ow, ik zal duimen dat je slaagt.
    Heel erg veel s6 nog met je laatste examens.
    Ik wacht spoedig op meer...

    XxX

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snel verder! <3333333333

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    Snel verder ben nieuweschierig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen