Lopend door een mengeling van bomen en rotsen denk ik aan Florian's dood. Zijn lef om Vulcan te beledigen.
De beroeps hebben me gevolgd, dat weet ik, dus ik zal me ergens moeten verstoppen. 'Kijk, daar loopt hij!' roept De jongen uit district 4 blij uit.
Ik sprint weg, op zoek naar iets om me in te verstoppen, ik spring over een grote steen, en loop weg tussen de struiken door.
Heel even hak ik met mijn Chopper een maar scherpe steentjes van een rots, en ik klim de rots op. Met wat lijm, die ik later had ontdekt in mijn rugzak plak ik ze vast aan de rots. Ik klim hoger en hoger, tot ik wel 10 meter boven de grond zit. Ik Camoufleer me met poeder van de rotsen en zand op me.
Dan komen de beroeps mijn richting in. Ik lig plat op de rots uitgestrekt. 'Waar is hij naar toe?' vraagt een rost meisje. 'Geen idee' geeft Vulcan toe.
'Daar!!' roept Ramon uit. 'Spijtig dat Lia de boog heeft meegenomen' merkt Ocean op. 'Nee, we kunnen er gewoon naar toe lopen.' antwoord Ramon, hij klimt ook op de rots, maar trapt met zijn voet op een scherpe steen, waardoor hij er af valt. 'Ik zie het!' lach ik.
'Je bent een klungel, Ramon!' schreeuwt Vulcan, terwijl hij naar mij toe klimt.
Met behulp van een touw vindt hij een mannier om zonder op steentjes te trappen naar me toe te klimmen.
'Ik kom je halen' zegt hij.
Wat een stomkoppen, die beroeps, denk ik.
Ik neem mijn sikkel, en wacht tot Vulcan 2 meter van me verwijderd is.
Dan snijdt ik het koord door, waardoor Vulcan pijnlijk naar beneden valt.
'Faal' grapt Ramon. 'Doe liever iets nuttigs, Ga de anderen halen!' snauwt Vulcan terug.
'We vinden wel iets hoor, 12' zegt Ocean dan tegen me, wanneer ze naar een mes grijpt, en het naar me toe gooit.
Het tempo van het mes vertraagt, waardoor ik hem gewoon kan opnemen.

Zo zit ik hier een paar uur, af en toe eet ik wat en af en toe neem ik een slok.
De hitte brand in mijn net en op mijn rug. de zon schijnt harder dan ooit.
zou er iets gebeurt zijn met Ramon?
Ik hoop van wel, maar mijn verstand zegt van niet. Met Jordan en de andere beroeps waarschijnlijk wel.

'O nee, klimslangen!' roep ik uit.
Op de grond zijn er grote Bloeddorstige Slangen over de grond aan het kruipen, op zoek naar eten.
Hierdoor heb ik de aandacht van de beroeps niet meer, en ik gooi het mes naar Ocean, die net opzij wijkt voor een beet van een slang.
Door haar sprong raakt het mes haar schouder, en ik klim van de rots af. Met mijn kromzwaard in mijn hand loop ik weg, terwijl Vulcan de slangen van de bloedende Ocean weg probeert te houden. Sneller en sneller sprint ik weg, nog steeds op zoek naar water, maar vooral om de beroeps en de slangen van me af te schudden.

Ik sprint superhard, maar op dat moment wordt ik gebeten door een slang, ik struikel, en val op de grond.
Het gif wordt verspreid over heel mijn lichaam. Meerdere Slangen komen mijn richting in. half bij bewustzijn probeer ik weg te kruipen, maar dan zie ik dat een meisje me optilt, en me meesleurt doorheen de woestijn. Ze doet mijn rugzak om en neemt mijn wapens, maar mij neemt ze ook mee, in plaats van me te doden. Daarna zie ik niets meer, voel ik niets meer en hoor ik niets meer.

-

Reageer (1)

  • Heronwhale

    neem een bril, neem een gehoor apparaat....eneee................ja voor voelen weet ik niks.....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen