"Jongens!!!!!" Daan, Owen en Rein kwamen aangerend en ploften op de bank neer, we hadden het geluk dat Stijn, m'n moeder en stiefvader niet thuis waren want ik wilde even met ze praten over het feit dat Linde een slet bleek te zijn. Toen ik er over begon werd Rein al boos. "Gast, je vind haar toch leuk? Dat laat je niet echt merken zo." Ik keek hem boos aan, "Ik hoef haar niet eens leuk te vinden als dat echt is zoals ze is." Rein haalde zijn schouders op en liet me verder vertellen aan de jongens.
Toen ik uit verteld was keken Owen en Daan elkaar moeilijk aan, "Wow... Maar ik weet het niet hoor.." Ik keek Daan aan. "Dus je bedoelt dat je niet zeker weet of Tessa de waarheid spreekt? Ze heeft nog niet tegen me gelogen, dus..." Daan zuchtte; "Ik heb iets opgevangen over die wedstrijd van Tessa, ga daarheen en kijk tussendoor hoe close Linde met de jongens uit haar team is. Dan pas kun je een conclusie trekken." Ik knikte; "Gaan jullie mee dan, want het is wel 's ochtens vroeg." Rein sprong direct op en riep dat hij mee ging. Ja, hij natuurlijk weer wel. Rein had waarschijnlijk door dat mijn reactie op hem niet al te positief was en zuchtte; "Wat nou weer, als jij niet normaal over Linde kan doen en geloofd dat ze een slet is dan zorg ik al helemaal dat ik d'r voor me krijg." Hij had gelijk, dat wist ik donders goed.. Maar ik kon het gewoon niet, ik wilde haar voor mij. "Ja, ik weet het.. Maar al hadden jullie hier vanochtend niet gestaan dan had ik haar nog.." "Dus nu is het ineens onze schuld?" Owen klonk verontwaardigd. "Nee.. Het is gewoon.." "Dat jij haar niet had moeten zoenen waardoor het in de krant kwam." Onderbrak Rein me. Ik keek hoopvol naar Daan, maar hij zat met z'n gedachten ergens anders. "Daan dude, waar denk je aan?" Daan keek op en begon te grijnzen. "Veerle." Ik zuchtte; "Guys, we moeten de meiden laten. Owen en Daan vinden Veerle leuk en Rein en ik vinden beide haar tweeling zus leuk." De jongens stemden in en dus zouden we de volgende ochtend ook niet meer naar de wedstrijd gaan. We besloten een twitcam te doen, Owen tweette dat we de twitcam op gingen starten en gelijk kwamen er allemaal blije reacties binnen. Ik begon te glimlachen, mainiacs waren het beste wat ik had, samen met de jongens dan. "Hey Daan!!!!" Schreeuwde Rein die met een zak chips aan gelopen kwam. "Misschien kijkt Veerle ook wel!!!!" Riep die. Daan werd rood en rende naar Rein toe. Ik moest lachen, de twitcam was al begonnen maar dat wist Rein niet. Er kwamen reacties over wie Veerle was, Owen begon te vertellen. "Het is een heel mooi meisje, bruin lang haar. En ontzettend lief." Ik onderbrak Owen; "En ga zo maar door, het droom meisje van Daan dus. En we hebben haar Veerle genoemd." Ik keek op naar Daan die me met gebaren bedankte, hij sloeg Rein nog een laatste keer in z'n gezicht en liep nonchalant weer naar ons toe. Rein kwam er boos voor zitten en at de chips. "Rein?" hij keek op. "Waar heb je die chips vandaan?" "Uit de kast, hoezo?" Ik sloeg m'n handen tegen mijn hoofd en zuchtte; "Dan moeten we zo nog een nieuwe gaan kopen." "Terug naar de twitcam Nils." Daan stootte me aan en ik knikte. Rein vertelde trots dat hij een cursus deed om niet meer te schelden en vloeken, hij vertelde de stap waar hij nu mee bezig was. Stap een dus.

Ik voelde een kussen tegen m'n hoofd en opende mijn ogen. "Nils gast wakker worden.. Er staan mainiacs voor de deur." Ik keek Daan moeilijk aan. "Nooit.. Hoe laat is het.." "Half negen." Ik trapte Daan weg, wat mislukte en waardoor ik uit bed viel, Daan lachte me uit en trok me mee naar de trap. Daar stond ik maar op en liep ik naar beneden. Moe deed ik de deur open. "Ook goedemorgen dames.." Ze lachten allemaal en ik riep Daan. "Zijn de andere jongens er ook?" Vroeg een klein meisje voor me, waarop ik knikte. "Daaaahaaaann." riep ik weer naar binnen en op dat moment hoorde ik de stemmen van de jongens dichterbij komen. "Dus.. Lekker geslapen?" Ik wendde me tot de meiden die knikten en het kleine meisje voor me deed weer het woord; "En jij?" Ik haalde m'n schouders op "Aangezien er drie naast me lagen te snurken en ik daarna nog eens uit m'n bed getrokken werd.." De meiden giechelde even en daarna klonken wat 'aw' geluiden. Ik keek ze niet begrijpend aan, maar toen ik door had dat ze langs me heen keken draaide ik me om.

Reageer (4)

  • Brokenwingss

    SWZ STAAT REIN DAAR :D
    HEEL STIEKEM SLIEP IK BIJ HUN OP DE KAMER
    SNEL VERDUUUR XXX

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    JJAAAAAAHHH DAAR STAATT REIN MET ZIJN SIXPACK!!XXXXXXXXXXXXXX

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    EN DAAR STAAT REIN DAN MET ZIJN SHIRT UIT EN DAN ZIE JE ZIJN SIXPACK HAHAHAAN XX SNEL DOOR

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    ZE SLAPEN LALALA EN HET IS SUPERRRR SGATTIGGG IK GA ZE OP HUN BEK NEMEN ALS ZE SLAPEN ;P & IK GA REIN ZIJN CHIPS OP ETEEENNN JAAA HOPELIJK LUST I KZE ANDERS MAG ELSA ZE WEL HEBBEN OF YASMINE OF JASMIN OF JIJJ HAHAHA NEE SERIEUS WELKE CHIPS SMAAK IS HET OKE KUS XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen