Mackenzie

'Lieverd kan je me zeggen wat hier aan de hand is?' Ik draaide me om en keek in het bezorgde en strenge gezicht van mijn vader.
'Niets,' zei ik verbaasd terwijl ik me afvroeg of er iets kon zijn wat heel verkeerd moest lijken. Ik zat op de rand van het zwembad naast Niall met mijn voeten in het water, ik had mijn blouse en jeans over mijn bikini getrokken en er was ongeveer een halve meter tussen mij en Niall in.
'Skyler vroeg zich af of je haar wilde helpen. Ze heeft een aantal dingen gekocht voor jullie kamer,' zei mijn vader.
'O, natuurlijk.' Ik stond op en wilde weg lopen, maar besefte toen dat dit wel heel onbeleefd naar Niall en Harry was. 'Het was leuk jullie te ontmoeten.' Ik draaide me snel weer terug, maar zag nog net de beschermende en bezorgde blik van mijn vader. Die zich wel heel snel herstelde en in gesprek ging met zijn bazen.

'Skysky?' riep ik terwijl ik mijn vaders huis in liep. 'O, Skysky? Waar ben je?' Ze haatte het als Marlieke en ik haar zo noemde.
'Wat is er?' vroeg Skyler terwijl ze met haar mond vol de keuken uit kwam lopen.
'Ik ben hier om de dingen voor onze kamer te zien,' zei ik glimlachend.
'Welke dingen?' vroeg ze verbaasd.
'Pappa zei...'
'Kenzie, ik wil niet dat jij...' Mijn vader kwam de hal binnen lopen en keek kort even naar Skyler. 'Zullen we in de achtertuin verder praten?' Verbaasd knikte ik en volgde ik hem naar de achter tuin. 'Kenzie, ik wil dat je bij deze jongens weg blijft.'
'Oké?' mompelde ik.
'Dit zijn rijke jongens die denken dat ze elk meisje...'
'Pap, ik praatte alleen met ze,' zuchtte ik. 'Relax, ik...'
'Ja ja dat weet ik wel...' Hij keek moeilijk. 'Ik wil gewoon dat je voorzichtig bent en...'
'Boodschap ontvangen,' zei ik. 'en nu...' Ik stak mijn hand uit.
'Nu wat?' vroeg hij verbaasd.
'Je hebt Skyler en mij nieuwe spullen voor onze kamer beloofd,' zei ik poeslief.
'Jullie hebben al een kitten gekregen,' zei hij.
'Nee, Skyler heeft een kitten gekregen. Ik werd op gescheept met een heksenkat die ik niet mag,' zei ik. Ik tilde mijn hand nog een beetje op en hij zuchtte.
'Morgen mogen jullie winkelen,' zuchtte hij.
'Winkelen?' Skyler stond achter me in de deuropening met een blik van doodsangst. 'Ik ga niet kleding...'
'We mogen nieuwe spullen voor onze kamer kopen,' legde ik rustig uit.
'O, jij mag alles uit kiezen, ik ga alleen mee voor de frietjes,' besloot ze direct.
'Frietjes?' vroeg onze vader.
'Ja,' zei ik glimlachend. 'Dat is traditie, frietjes na meubels of decoraties winkelen.' Hij zuchtte.
'Dit is dus waarom ik nooit mee ging met winkelen,' mompelde hij zachtjes.

Reageer (3)

  • Lexia

    Omg nice snel verder haha

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Haha omg die 'traditie' xD
    niet dat wij niet de vaagste regels en gewoontes hebben ofzo maar oké :P

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Niall ^^ snel verder en Niall mag dan rijk zij maar het gaat om het innerlijk :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen