Foto bij ~One~

Sephora Dawn Tomlinson


Ik word wakker van de regen die op het raam klettert. Ik voel een lichte kater van gisteravond en neem een slok water dat naast me op het nachtkastje staat. Ik hoor Harry iets in z'n slaap brommen en laat m'n nagels over zijn rug glijden.
''Moet dat''? bromt hij zacht.
''Morgen handsome'' ik geef hem een kus op z'n wang en hij draait zich op z'n rug.
''Morgen lovely'' ik geef hem een kus op z'n lippen en leg m'n hoofd op z'n schouder. Met zijn linkerhand streelt hij m'n zij en ik laat mijn vingers op de zwaluwen op z'n borst gaan.
''Wat was het weer oud gezellig gisteravond'' zegt hij schoor en ik kan een giechel niet laten.
''Heb je ook een kater''? vraag ik aan hem en hij zucht.
''Zeg maar gerust een tijger'' bromt hij en ik kijk hem aan.
''Maar je hebt je netjes aan de voorwaarden gehouden'' hij glimlacht en ik ga rechtop zitten.
''Die respect verdien je ook''.
Ik sta op om me aan te kleden terwijl Harry's gefluit probeer te negeren.
''Toe, reageer nou. Ik houd van die blik die je me geeft''.
''Ik ben geen hond dus je hoeft ook niet te fluiten'' ik loop naar de badkamer toe om me op te frissen.

Als ik terug kom ligt hij nog in z'n bed te stinken.
''Kom, op staan met die luie reet van je''.
''Lui''? hij kijkt me met een grijns aan. Ik kijk hem aan en zijn grijns word nog breder. ''Bedankt schatje, nu is m'n dag beter''.
Hij staat op en trekt z'n ochtend jas aan. Hij haalt zijn hand door zijn warrige krullen en maakt het bed op.

''Isn't she lovely? Isn't she wonderful'' zingt Harry door de keuken als hij het ontbijt staat te maken. Voor wie zou hij dat nou zingen?
Ik zit aan het aanrecht en glimlach terwijl Harry vrolijk door blijft zingen. Ik voel me wel gevleid.
''Alstublieft madam'' Harry zet het bord neer en ik kijk hongerig naar de omelet met ham en kaas en de jus d'orange.
''Dank u'' ik neem het bestek en begin aan m'n ontbijtje die met liefde is gemaakt.

Het spijt me zeer als ik een beetje saai schrijf, maar m'n broertje word donderdag geopereerd dus m'n hoofd staat er niet echt naar

Reageer (3)

  • Badland

    awh lief! abbo erbij(flower)
    veel stertke met je broertje xx

    1 decennium geleden
  • AshIsMine

    ahw... cute Harry. awesome!!! snel verder!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Veel sterkte, met je broertje.

    Snel verder,xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen