Mackenzie

'Dus wat gaan we doen vandaag?' vroeg ik aan Skyler. We zaten in het kleine beetje schaduw van mijn vaders achtertuin. Het was ongelofelijk warm en ik zou een moord plegen om nu dat zwembad in te kunnen.
'IJs eten,' mompelde ze. 'Koude limonade drinken.' Het was even stil. 'Me insmeren met zonnebrand, want anders ga ik waarschijnlijk dood.' Ik draaide met mijn ogen. Ik had haar al drie keer verteld dat ze ze zich moest insmeren, maar ze wilde maar niet luisteren.
'Was hier niet een kasteel in de buurt?' vroeg ik toen ze weer ingesmeerd naast me kwam zitten.
'Jij wilt nu naar een kasteel gaan? Het is dertig graden of zo!'
'32,' zei ik rustig. 'En ja, dikke kasteel muren houden de warmte buiten.'
'Wel er was ooit een kasteel, maar vel muren heeft het niet meer,' mompelde ze. 'Het is een ruïne en je moet twee kilometer lopen voordat je er bent. Ik verbied je om er heen te gaan in deze hitte. Het word je dood.' Ik zuchtte. 'Er zijn wel grotten...' Mijn gezicht moest helemaal opgelicht hebben, want ze zuchtte. 'Maar daar zullen we met de auto heen moeten en...'
'Pappa's auto is dood,' zei ik rustig.
'Je mag mijn auto wel lenen.' Ik keek verbaasd op en zag Niall staan.
'Ik mag niet autorijden in Frankrijk,' zei ik glimlachend. 'Maar bedankt voor het aanbod.' Niall keek een beetje ongemakkelijk.
'Sorry, ik weet dat ik hier niet hoor te zijn, maar ik zoek Mark,' zei hij uiteindelijk een beetje verlegen.
'O, die is naar de paarden toe,' zei Skylar glimlachend. 'Ga jij niet dood van de hitte?'
'Sky?!' zei ik snel, maar Niall schoot in de lach en ik moest toegeven hij zag er best warm uit in een jeans en shirt met lange mouwen.
'Ik ben nog niet zo gewend aan de zon,' zei hij. 'Als ik in korte broek rond ga lopen ben ik binnen een uur knal rood.'
'Wel we hebben nog factor 50, als je zonnebrand nodig hebt,' zei ik. 'Geen van ons gebruikt het, dus van mij mag je het hebben.' Ik stond op en liep snel even naar de badkamer op zoek naar het flesje.
'Het is een deal,' zei Niall glimlachend toen ik terug kwam en hij schudde mijn zusje de hand.
'Wat heb ik gemist?' vroeg ik verbaasd.
'In ruil voor de zonnebrand brengt Niall ons naar de grotten,' zei Skyler glimlachend. Ik gaf Niall het flesje zonnebrand en Skylar gaf me, gelukkig zonder dat Niall het zag, een knipoog.

Reageer (5)

  • lovewanted

    haha, das nog eens een lief zusje :)

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Snel verder pleeeeeeeeeezzz

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Niall (H)

    1 decennium geleden
  • Lexia

    Nice (Y)

    1 decennium geleden
  • LostCreature

    leuwk(Y) + kudo(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen