Foto bij Chapter 13 || Liam James Payne

Heej, sorry dat ik gisteren niet geschreven heb. Maar mijn school vind het leuk om ze veel mogelijk leer en huiswerk op tegeven in een week als maar kan :(

Zodra we van tafel af lopen, voel ik een paar ogen in mijn rug prikken. ik draai me om en kijk daarna in een paar groene ogen. Ze behoorde tot een meisje met stijl bruin haar tot halverwege haar rug, ze was ongeveer een jaar of 18 en een halve kop kleiner dan mij. Samen met de jongens lopen we naar ons huisje om ons om te kleden. Vandaag zouden we mogen doen wat we wouden, dus wij gaan het strand op. Ik trek mijn zwembroek aan met een wit shirt eroverheen en mijn pet op. Ik trek een handdoek uit mijn koffer en onderweg neem ik de voetbal mee. ‘Hey guys! Are you ready?” schreeuw ik vanaf de veranda. Ik zie dat Harry zijn intrekking bij de buren heeft genomen, Niall en Louis met Hailey aan het praten zijn en Zayn gezellig met Carlisa bezig is. “Hey, are we going? Or what?” vraag ik.
“Maybe they can come to!” zegt Louis.
“That’s a great idea!” zegt Niall.
“alright than! Girl, we are going to the beach! Are you coming to?” vraag ik.
“YESS!” wordt er tegelijk gezegd.
De meiden springen op en trekken meteen hun bikini’s aan.
Een paar minuten later komen ze met een handdoek naar buiten lopen en gaan we richting het strand.
Overal liggen tieners en in de zee zijn ze aan het klote. Gillende meiden achtervolgt door gierende jongens.
We leggen onze handdoeken neer, trekken onze shirts uit en leggen de rest van de spullen aan de boven en zijkant van de handdoeken.
Rebecca, Harry, Carlisa en Zayn sprinten meteen richting de zee, waar na een paar minuten hoge gillen van de meiden vandaag komen.
Melanie en Hailey gaan op hun handdoeken liggen, terwijl Louis, Niall en ik een potje gaan voetballen.
“Hey, Niall what is up, between you and Hailey?” vraag ik.
“Nothing, she got a boyfriend.” Zegt hij
“But it is Summercamp, The time to make mistakes and don’t tell anyone !”
“Yeah, you’re right!”
Hij schiet de bal naar Louis en schiet meteen naar de handdoeken waar de meiden liggen.
“Ah, Liam. What did you do?” grijnzend komt Louis naast mij staan en samen kijken we hoe Niall Hailey een aantal keer flink aan het lachen krijgt.
Al snel komt Melanie naar ons toe gelopen en gaat tussen mij en Louis in staan.
“Liam, what did you say to Niall?”
“What? It wasn’t me!”
“See you later mate!” Louis sprint ook richting de zee en laat mij alleen achter.
Melanie kijkt mij aan en ik schiet meteen in de lach. “Alright. I told hi mto go for it.”
“you’re such a sweetie.” Zegt ze en ik sla mijn armen om haar heen.
Zonder ook maar een waarschuwing te geven til ik haar op en ren richting de zee, waar we samen in ploffen.
“LIAM!!!” hoor ik Melanie schreeuwen.
Ze komt naar mij toe zwemmen en gaat aan mij hangen. Ze probeert me onderwater te trekken maar zodra ze merkt dat dat niet lukt, gaat ze op mijn rug hangen totdat ik het water uit ga.
Gierend van het lachen komen we uit het water en draag ik haar naar de handdoeken om.
Niall en Hailey zijn verwikkeld in een kieteldood wedstrijd en de rest ligt te zonnen op de handdoeken.
Zodra ik ga zitten, ploft Melanie met haar handdoek om haar heen op mijn schoot.
“Yeah, you deserved it, now you have to warm me up!” Lachend staart ze me aan en ik leg mijn armen om haar heen.

Heejj, Ik heb op de beginpagina een trailer gezet van het verhaal!! Dit is de eerste x dat ik een trailer heb gemaakt :D

Reageer (2)

  • FaithfulCat

    Ik hou echt van je verhaal ma kga even dom doen ;s

    Ik bedoel het zeker niet slecht maar als melanie haar nog zo veel gesneden heeft de vorige avond kan ze nu toch niet gewoon in een bikini rondlopen en de zee in ? + De zee zou enorm pikken op haar wonden.

    Sorryyy dat wouw ik even zeggen, omdat het me opviel. Maar alsnog een leuk stukje <3
    Snel verder :)

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    “But it is Summercamp, The time to make mistakes and don’t tell anyone !”
    Haha, dit vond ik zooo ontzettend grappig xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen