Foto bij Chapter 14 ||  Melanie Kaya Black

"Shit." Ik sprint in naar binnen, grijp mijn bikini uit mijn koffer en sprint de badkamer in.
"Okay Melanie, how are you gonna do this?"
Ik kijk in mijn beautycase en slaak een zucht als ik mijn zalf en waterproof foundation vind. Ik smeer het zo dik mogelijk op en kijk naar het resultaat. Je zou wel goed moeten kijken om het te kunnen zien.
"MELANIE!!! WE ARE GOING!!" hoor ik Hailey schreeuwen.
Ik trek snel mijn bikini aan en trek er een shirt overaan.
Als ik buiten kom, lopen we naar het strand toe waar wij onze handdoeken neerleggen en ik ga erop liggen. Als Hailey en ik in een gesprek zijn komt Niall aanlopen. "Hay Hailey, Uhmmm Can I lay with you?" vraagt hij terwijl zijn wangen rood worden.
Ik sta op en loop richting de jongens.
“Liam, what did you say to Niall?” vraag ik hem.
“What? It wasn’t me!”
“See you later mate!” Louis sprint ook richting de zee en laat Liam alleen achter.
Ik kijk hem aan en hij schiet meteen in de lach. “Alright. I told him to go for it.”
“you’re such a sweetie.” Zegt ik en hij sla zijn armen om me heen.
Zonder ook maar een waarschuwing te geven word ik opgetild en rent Liam naar de zee, waar we samen in ploffen.
“LIAM!!!” hoor schreeuw ik.
Ik zwem naar hem toe en probeer hem onderwater te trekken.
Het lukt me maar niet dus ik ga aan zijn rug hangen tot dat hij het water uit gaat.
Gierend van het lachen komen we uit het water en word ik naar de handdoeken gedragen.
Niall en Hailey zijn verwikkeld in een kieteldood wedstrijd en de rest ligt te zonnen op de handdoeken.
Zodra Liam gaat zitten, plof ik met mij handdoek om mij heen op zijn schoot.
“Yeah, you deserved it, now you have to warm me up!” Lachend staar ik hem aan en hij leg mijn armen om mij heen.
Ik trek mijn handdoek iets hoger zodat hij om mijn armen en buik valt, zo min mogelijk te zien, zo min mogelijk vragen.

Hier even een POV van Melanie voor een beetje duidelijkheid van het laatste hoofdstuk :P XXXX

Reageer (2)

  • Dahlias

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • FaithfulCat

    Aaahn zo zit dat xd Nu weet ik het :p Soooorrryyyyyy x
    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen