Foto bij Chapter 15 || Unknown

Ik zie hoe hij haar optilt en samen het water in gingen. Ik zie hoe ze aan hem gaat hangen en ze aan hem blijft kleven.
De zee komt net aan mijn voeten waardoor die alleen nat zijn.
"HAY GÏRL" hoor ik van achter komen.
Ik draai me om en zie dat Tiffany Verlie Grey op me af komt lopen.
"HAY! what are you doing here?" vraag ik mijn zus.
"Well mom and dad founded it a good idea for me to come here to." met een zucht slaat ze haar ogen neer en kijkt om zich heen.
"It is lovely here. The beach is beautyful, and there are some handsome guys around here."
ze kijkt naar het groepje, waarvan er nog steeds twee in het water liggen.
"Yeah I know that." zeg ik
"Well let me show were you lay!"
Samen lopen we naar de handdoeken waar ik en mijn kamergenoten liggen. Mijn zus legt haar handdoek neer en samen lopen we weer richting de zee.
Als we het water in gaan, loopt LIam met het meisje in zijn armen weer terug naar hun handdoeken. Ik baal mijn vuisten en loop verder de zee in.
De koude golven die tegen mijn lichaam aanbotsen, nemen mijn boosheid in zich op en nemen het dieper de zee mee in.
Hand in hand met mijn zus loop ik nog verder de zee in, tot we aan onze navels staan.
"I first found it realy wierd, that my twinsis wasn't in the same house as me. And when dad and mom told me that I had to go to. I didn't know what I was expecting."
"Yeah, but it is great here." zeg ik.
Ik kijk nog een keer naar rechts en zie het meisje in de armen van Liam liggen. Mijn hart breekt langzaam in nog meer stukjes.
Samen lopen we naar de handdoeken toe en gaan daar op liggen.

Jaaa geeft het maar toe!! die hadden jullie niet zien aankomen ??? :P

Reageer (1)

  • Dahlias

    Dus het is niet Tifanny, maar haar zus. Damn ik zat er niet ver naast.
    Maar nu wil ik echt weten wie dit is :(
    En ik hoop dat ze nog meer dingen gaat doen, want dat maakt het verhaal leuker :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen