Dreams become true.

De bus halen.
Ik rijd op mijn snelste naar de bushalte. Mijn bus kan er zo zijn, en deze mag ik niet missen. Als ik te laat kom in school, kan ik nablijven omdat ik deze maand al zo vaak te laat ben geweest. Die kutschool toch. Waarvoor dient school? Enkel om ons t pesten. De helft van onze tijd gaan we naar school, als die eindelijk uit is kunnen we nog wat gaan leren voor die stomme leerkrachten. Ze pesten ons gewoon. En als wij dan een leerkracht pesten, krijgen we weer extra werk en mogen we weer langer op school blijven. Ik zet mijn fiets snel in de fietsenstelling als ik de bus al zie aankomen. Het sleuteltje neem ik er vlug af. Ik wil mijn fiets nog terug hebben als ik straks naar huis wil. Gelukkig, de buschauffeur stopt. Soms heb ik er zo een irritante chauffeurs die me gewoon voorbij rijden, omdat er te veel volk op zijn bus zit. Hoe zou het komen dat ik zo vaak laat op school aankomen. Eigenlijk zouden die chauffeurs mogen nablijven, we worden door hen gestraft. Ik stap de bus op en hij rijdt door.

Reageer (1)

  • Relax

    De Lijn suckt gewoon. >-<
    Voorteren Axelle. :'D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen