You as tom,, easy life? forget it! 89

“mag ik… ik bedoel… als het niet te veel gevraagd is… misschien… een handtekening…?” vraagt ze verlegen. “natuurlijk!” snel neemt ze een pen en een kasticketje. Op de achterkant ze ik: “Veel Liefs Xx Tom”. Al snel gaat iedereen rond ons weer zijn eigen weg, spektakel is over…. Ook wij gaan weer naar de auto. Ik zet Lore thuis af, en rij naar huis. Naar Bill. Maar vooral, naar Lana.
xxx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
snel verder :)xxxxxxxx
1 decennium geleden