Foto bij 57.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Adamantium

    Rollende dwergen!
    Ik snap de reactie van Gloin en Thorin hartstikke goed! Ze had het met overleg moeten doen, zoals Balin al zei. Maar ik ben als Balin. Sta achter haar keus!
    Die zak van een Thorin zoekt het maar lekker uit.. Wat 'n humeurige vent. ;p Hij weet niet echt watie wil he x].

    btw; in het eerste stukje gebruik je heel vaak het woord "echter". Stoorde me een beetje, niet heel erg, maar wel iets. x] Gelukkig deed je het in het tweede stuk niet meer. Dus is je vergeven! :Y)

    Snel verder, ofcourse!

    1 decennium geleden
  • Lucem

    Thorin! Spreek haar niet aan met Elf!
    Ik vind het gemeen van Thorin... Naja, waarschijnlijk is het ook betovering van het bos en de woorden van Gloin enzo, maar ik vind het niet normaal.
    Wel heel goed geschreven! Dit was echt de eerste keer dat ik zat te lezen en alles zo scherp voelde hangen in mijn hoofd. Echt... Geweldig geschreven. Geen woorden voor.

    1 decennium geleden
  • Frerin

    weetje ik denk dat gloin misschien tegen thorin heeft gezegd dat hij zo blind is geworden om te weten wat er gebeurd omdat hij verliefd op haar is.
    maar ik ben echt heel erg verslaafd aan dit verhaal!
    echt echt snel veder!

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Thorin kwam voor haar op (H)(K)(H)(H) Zoveel feelings!!!

    1 decennium geleden
  • Trager

    Mwuahahahaha Thorin en Gloin die over de grond rollen :')!

    Amazing, as always <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen