Foto bij Please don't judge me - Justin Bieber .2

Let's move to Canada!

Zuchtend bekijk ik mezelf in de spiegel. Mijn lichaam is niet meer zoals het geweest is, tijd om daar verandering in te brengen. Al mijn spullen zijn ingepakt, klaar om met de verhuiswagen mee reizen, all the way to Canada. ' Mooon, kom je ?! ' hoor ik mijn moeder roepen. Vandaag is het zo ver, vandaag is de dag dat ik alles hier achter me laat en helemaal opnieuw begin. ' Ja mam, ik kom al ' roep ik mijn moeder toe. Ik werp nog een laatste blik op mijn vertrouwde kamer en sluit met gemengde gevoelens mijn deur.' Let's do this Moon ' fluister ik mezelf toe. Ik loop nog rap even door heel het huis, om al die mooie herinneringen achter mij te kunnen laten. Het leventje hier in Ohio was toch nog niet zo slecht. Ik word wakker geschud door mijn vader, blijkbaar waren we al aangekomen bij de luchthaven. ' Moon liefje, dit word een leuke ervaring voor ons allen ' mompeld mijn vader me toe. Als bevestiging zie ik mijn moeder mij een glimlach toe schenken. ' Misschien kan je nu ook eens iets doen met je stem lieverd? ' vraagt mijn moeder vriendelijk. ' Lukt toch nooit mam ' breng ik er twijfelend uit. Ik hoor hoe ze onze vlucht afroepen, teken om in te stappen dus. Come one, i can do it. Canada here i come!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen