Please don't judge me - Justin Bieber .4
Ik besluit mijn bed maar eens in te gaan na nog uren gebabbeld te hebben met Pattie. Vermoeid kruip ik mijn bed in en met Claude Kelly op de achtergrond val ik in een diepe slaap. Het irritantste geluid ooit weerklinkt in mijn oren waardoor ik wakker schiet. ' Kut wekker ' zucht ik. Na nog een paar keer te woelen in bed besluit ik toch maar eens op te staan. Als ik de keuken binnenkom zie ik tot mijn grote verbazing een Frappuchino met extra caramel staan met een briefje erbij van mam. ' Lieve schat, dit zal je goed doen. Wij zijn wat inkopen doen. Tot vanavond kus mama. ' Imiteer ik mijn moeder haar stem. Ik besluit om me een frisse douch te nemen en eens wat mensen ga leren kennen. Argh wat haat ik dat. Nadat ik mijn zomerse outfit heb samengesteld vertrek ik de stad in. De heerlijke zon voel ik branden op mijn huid. Een kleurtje krijgen zou mij ook eens goed doen. Na wat rondlopen heb ik een Fitness centrum gevonden, waar ik mij ook onmiddelijk ga inschrijven. Mijn coach van de fitness heeft me een heleboel uitgelegd en morgen mag ik al starten. Tot zover bevalt Canada mij wel. Terwijl ik mij rustig neerzet op een bankje word ik al onmiddelijk aangesproken door een al maar bekende jongen. ' Hee frappuchino meid! ' Ik kan een glimlach niet onderdrukken. ' Hee staarder ' lach ik hem toe. Hij zet zich neer op het bankje met zijn vriend. ' Ik heb me nog niet kunnen voorstellen, ik ben Ryan en dit hier is Chaz ' De jongen die Chaz noemt grinninkt een keer. ' Ik ben Moon,aangenaam '. ' Wat een speciale naam ' zegt ryan flirterig. ' Nou dankje, ik ben geboren bij vollemaan dus daaraan heb ik mijn naam te danken.' vertel ik hem verlegen. ' Mooie naam, voor een mooi meisje ' fluistert hij me toe. Ik krijg lichte blosjes op mijn wangen en kijk verlegen naar mijn voeten.' Maar euh, ik ben alweer door. Mijn shift begint zo weer. Hopelijk tot snel, Moon ' Hij drukt vluchtig een kus op min wangen en loopt er snel vandoor met Chaz, die nog hopeloos probeert te zwaaien. ' Boys will be Boys ' grinnik ik zachtjes.
Reacties, zou fijn zijn
Reageer (1)
leuk! snel verder
1 decennium geleden