Foto bij 13.

Hmm.. He's Hot

Picture: Steven Smit

Maakte hij nu een grapje? Hij is zo moeilijk te doorgronden, de ene keer is hij speels, flirterig, bazig. Nu is hij het alledrie in één mail. Zoals hij wenst zal ik werken. Ik was op zoek achter goede onderwerpen voor te publiceren. Als hoofdredacteur moet ik natuurlijk de onderwerpen kiezen en beslissen welke redacteur ze zal schrijven. Na een twintigtal minuten werd er op onze deur geklopt.
'Binnen' riep Annie
Wat Steven ohnee wat komt hij doen?
'Goedemiddag dames, ik kom bij iedereen persoonlijk kijken wat je aan het doen bent. Ik heb het gevoel dat er niet wordt gewerkt zoals het moet' zei Steven.
Toen hij het verteld had knipoogde hij naar mij. Snel keek ik naar Annie of ze het gezien had, maar die keek gelukkig net naar de andere kant. Ik voelde mij zo rood worden, dus wende ik mijn blik af.
'Annie, euh ik bedoel Mevr. Stewart is bezig met een artikel te schrijven over tienerzwangerschappen en ik ben onderwerpen aan het zoeken om te kunnen publiceren.
'Oke, mag ik eventjes kijken.'
Hij kwam over mijn schouders kijken en meelezen welke onderwerpen ik voorstelde.
'Hmm.. Ziet er goed uit'
'Ja, ik heb enkel nog een vraagje, vind u dat het onderwerp 'Seks op het werk' passend in ons blad? Verzon ik ter plekke.
Toen ik het vroeg zag ik hem slikken. Nu was ik toch wel benieuwd naar zijn reactie. Hij dacht eventjes na en vroeg dan.
'Wat had je precies in gedachten?'
'Ik had het eigenlijk heel ruim gezien, bijvoorbeeld, seks met u collega's of met u baas. Vooral dat laatste want dat komt nog geregeld voor.' Zei ik met een grijns op mijn gezicht.
Annie keek mij met open mond aan en Steven wist niet goed te antwoorden.
'Ik denk dat het nog niet zo een slecht idee is, zorg ervoor dat het geschreven is tegen donderdag en dan bespreken we het verder' antwoordde hij tenslotte toch nog.
'Oké, het zal in orde zijn.'
'Dames , nu terug aan het werk' zei hij streng.
Daarna verliet hij ons kantoor, zonder om te kijken. Ik denk dat ik te ver ben gegaan. Wat doet hij toch met mij. Alles wat ik denk, floept er uit als ik in zijn buurt ben. Hij blijft wel mijn baas, maar toch voelt het niet zo.
'Wat was dat? Jij durft hoor, Mnr. Smit stond met een mond vol tanden' zei Annie toen ze zeker was dat hij weg was.
'Ik had toch nooit gedacht, dat hij zo zou reageren, het is alsof hij het op hem neemt.'
'Ja inderdaad, heb je al een idee wie het artikel mag schrijven?'
'Ja ik dacht aan jou, zie jij het zitten om het te schrijven?'
Annie was direct enthousiast, ze wou haar bewijzen tegenover Mnr. Smit.

'Ga je mee gaan eten, het is twaalf uur' vroeg Annie
'Vertrek maar, ik werk dit nog even af en dan kom ik achter.'
Toen Annelies uit het kantoor was stuurde ik toch nog een antwoord naar Steven, nu was het pauze dus mag ik doen wat ik wil.

Van: Severine Adams
Onderwerp: Pauze!!! Klachten over mijn werk??
Datum: 6/01/2014 12: 06
Aan: Steven Smit

Meneer,
Nu is het pauze en kan mijn baas er niets op tegen hebben dat ik privé mails stuur.
Ik denk dat een kantoor ook wel een leuke plaats is om 'andere dingen' te doen.
Wat denk jij?

Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen