Foto bij hoofdstuk 1

Hoi ik ben lusy. Ik ben 18 en woon met mijn vader en zusje van 5 op de bodem van de zee. Mijn vader was lang geleden een mens maar door een ongelukje in zijn laboratorium kreeg hij een staart en kieuwen. Hij werkte samen met een vrouw die dus mijn moeder is. Mijn moeder bracht mij vader naar de zee. En later kregen ze 2 kinderen. Omdat mij moeder een mens was en mijn vader een meerman kan ik ook op het land leven. Als ik droog ben veranderd mijn staart in 2 benen. En als ik nat ben krijg ik een staart. Ik kon dus ook bij mijn moeder wonen maar ik woon bij mij vader omdat hij anders geen mensen om zich heen heeft en eenzaam zou zijn. Maar waarom me zusje hier woont tja zij krijgt geen benen zij is 100% zeemeermin. Vaak bezoek ik het land en mijn moeder. Ik eet natuurlijk liever fruit vlees en groente dan dat ik vis lust. Me vader en zusje lusten niet liever. Ik kwam op een dag het land op maar er was niemand het hele dorp was leeg. Ik liep naar het huis van mijn moeder maar ook zij was weg. Het hele huis was leeg maar in de hoek van de huiskamer lag een medaillon ketting. Op de ketting zat een blauw kristal de kleur van de zee en er stond iets gegraveerd op de achterkant. De naam van mijn moeder. Ik opende het medaillon en er zat een foto in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen