Foto bij 64.

En dit is Alyssae. ^^
Precies zoals ik haar in mijn hoofd had, dus hopelijk dat ook een beetje met jullie verwachtingen overeen. (: tell me what you think of her! (:

Een tweede hoofdstukje voor vandaag want Courage staat op twee in de top van vandaag! (niet de wisselende, willekeurige top onderaan maar de gewone top van vandaag :D). Thank you sooo much sweethearts <333.
Voortaan altijd een extra hoofdstukje als we in de top 3 staan! (mits ik wat op voorraad heb haha).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • LynnBlack

    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH OMG dat hij er op deze manier moest achter komen, door de woorden uit de mond van haar verloofde te horen komen, dat alleen al maakt het erg maar het feit dat ze daar zo levenloos ligt en hij helemaal niets voor haar kan betekenen maakt het allemaal nog erger en SHIIIIT ik wil zijn reactie zien!


    Snel verder pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???

    1 decennium geleden
  • Lucem

    OMG! Dat waren de woorden die ze tegen Thorin had gezegd voordat ze opzoek was gegaan naar Fili! En nu weet hij het! Echt, dit is.... Wowwwww!!! Als ze wakker word heeft ze echt heel wat om zich voor te schamen. Naja, ik zou in ieder geval van schaamte wegrennen en nooit meer terug durven van schaamte.

    1 decennium geleden
  • Aire

    Haha, Thorin heeft tijd nodig voordat het tot hem doordringt. ^^
    Ik had in mijn hoofd dat Alyssae er net zo uit zou zien als die elf op je cover, en zo blijf ik haar ook voor me zien.

    1 decennium geleden
  • Frerin

    aaaaah je moet veder!! je bent 1e in top!!!
    dit is zo goed!!

    1 decennium geleden
  • BirdBlood

    OMG!!! KIND< CHICK WORD WAKKER!!! HE KNOWS!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen