Foto bij Chapter 17 || Melanie Kaya Black

Met een grijns op mijn gezicht kijk ik naar Harry, Rebecca, Zayn, Louis en Carlisa die in de zee zijn. Ik voel dat ik aangekeken wordt en draai me om naar Liam. Ik glimlach naar hem en hij komt dichterbij. Ik voel hoe zijn warme armen om mij heen komen, een warmheidsril gaat door mij heen. “Are you having it cold again?” vraagt hij dan aan me.
“Uhh a little bit, but I think now I warm up quickly.” Zeg ik met een schuine glimlach.
Met zijn bruine ogen kijkt hij me aan. Ze staan zo zacht en er zit nog een emotie in die ik niet helemaal thuis kan brengen. Grijnzend kijk ik terug en kruip dichter tegen hem aan. Met een zucht laat ik mijn hoofd op zijn borst vallen. Zodra Harry, Rebecca, Louis, Carlisa en Zayn het water uitkomen moeten we plaats maken en ik beland aan de andere kant van de handdoeken. Hailey en Niall zijn nu naar de zee toe gegaan en ik hoor Hailey een hoge gil slaan zodra Niall op haar af duikt. Ik grinnik. Die twee zouden een heel goed stel zijn.
“Uhh excuse me, but can I ask you something?” hoor ik iemand achter mij vragen.
Ik draai me om en zie een jongen met zwart haar en blauwe ogen.
“Sure” stamel ik.
“Do you know were room 208 is?”
“Yeahh I think so, I’m living in room 205. I can walk with you if you want?”
“Thank you.” Zegt hij dan en ik sta op.
Samen lopen we richting de huisjes.
“I’m Brandon by the way.”
“Melanie.” Zeg ik.
“How old are you?” vraagt hij.
“I’m 18 and you?”
“I’m 19.” Zegt hij met een glimlach.
Zwijgend lopen we verder tot dat we bij huisje 208 zijn.
“Well here you go. I see you later.”
Ik draai me om en loop weer richting het strand.

Reageer (2)

  • Creator

    Hahahahahah xD hoe droog

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Ik mag Brandon niet.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen