'Jullie hebben dit hoofdstukje te danken aan het feit dat ik bijna een uur eerder klaar was met mijn herkansing!! Nu hopen dat ik een voldoende haal!'
~ Arlette

Mackenzie

'Wat?!' Mijn vader had niet eens opgekeken van zijn krant.
'Nee.'
'Waarom niet?'
'Vrij simpel, Mackenzie: Ik werk de hele zomer. Mijn bazen zijn hier en die willen rust. Ze zaten in een best wel bekende boyband en ze willen niet dat het uitkomt dat ze hier zijn.'
'Marlieke houd niet eens van boyband muziek!' Boos liep ik de keuken uit. Vanuit de gang kon ik mijn zusje met haar mormel zien spelen. Dit gaf me echter de nijging om met dingen te gaan gooien dus boos liep ik weer naar boven.
'Mag het? Mag het?! Mag het?!!' Marlieke tetterde in mijn oor.
'Nee.' Ik zuchtte en liet me op mijn bed neer vallen. 'Mijn vader's bazen willen rust du hij staat het niet toe.'
'Je bedoeld die cute jongens die super rijk zijn?' vroeg Marlieke.
'Jup.'
'Waarvan één een oogje op je heeft?'
'Marlieke nee!' zuchtte ik. 'Ik ben verschrikkelijk met flirten.'
'Maar het is perfect!' riep ze uit. 'Jij krijgt een knappe jongen en ik mag naar Frankrijk toe!'
'Mar...'
'Hoe knap is die Harry?'
'Ik dacht dat je geen jongens meer ging daten,' mompelde ik.
'Tja, misschien moet ik met je zusje uit gaan.' Ik kon mijn lach niet inhouden. 'Je stelt je haar gezicht voor als ik haar uitvraag is het niet?' Ik hikte iets wat op ja moest lijken en viel zo'n beetje van mijn bed af.
'Alles goed?' Skyler kwam de kamer binnen en keek me aan met een blik alsof ze niet wist of ze bezorgd moest zijn of heel hard weg moest rennen.
'Marlieke wil met je uit.' Skyler werd knal rood, verstijfde, haar mond viel open en haar handen begonnen te trillen. Ik schaterde het weer uit terwijl Skyler totaal verbijsterd de kamer uit besloot te lopen.
'Hoe keek ze? Hoe keek ze?'
'Hilarisch!' Marlieke schoot in de lach en begon toen weer te preken dat ik Niall moest verlijden.
'Ten zij je natuurlijk een oogje op Liam hebt...' Ik kon niet antwoorden want mijn vader kwam binnen.
'Je zusje en ik gaan een nieuwe auto kopen, ga je mee?'
'BOE!! Rot op!' Klonk het veel te hard uit mijn telefoon.
'Er is voor mij gesproken,' zei ik plechtig. Mijn vader wilde weg lopen, maar bedacht zich iets.
'Wat heb je met Skyler gedaan? Ik weet niet of ze getraumatiseerd is of verliefd.'

Reageer (5)

  • lovewanted

    hahaha, die vader heeft niet veel door zeg xD

    1 decennium geleden
  • Lufs

    Bwahahahahaha groot verschil tussen getraumatiseerd of verliefd XD

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    Hahaha als ze verliefd is ga ik stuk xD

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Ik hoop dat je een voldoende haalt ^^

    1 decennium geleden
  • megafanx

    whahahaha straks is ze veliefd xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen