Foto bij Chapter 18 || Melanie Kaya Black

Zodra ik het strand op kom, zie ik Liam richting mijn sprinten.
"Were have you been?" vraagt hij
"I was letting a guy see where his room was."
Hij slaat zijn armen om me heen en trek me mee naar de anderen.
Rond een uur of zes lopen we weer richting de huisjes om ons om te kleden voor het avond eten.
Zodra de meiden en ik klaar zijn lopen we richting het Kamphuis.
We komen er al snel achter dat we pizza eten en snel gaan we in de rij staan. Zodra onze borden vol liggen lopen we richting een tafel. Ik bots tegen een jongen op en kijk omhoog. Het is Brandon.
"Can't you see that I'm walking here?" vraagt hij boos aan mij, hij doet alsof hij me nog nooit gezien had, en het leek me nog wel zo een aardige jongen.
"I'm sorry but I saw were I was walking. Maybe you should try to look to the people while you're walking!" zeg ik geirriteerd terug.
"Maybe you should shut up and let me pass!" schreeuwt hij naar mij.
Ik zie dat de jongens aan komen lopen.
"MAYBE YOU NEED TO GO AWAY AND DON'T STAND IN MY WAY, BECAUSE I'M MORE INTERESTING THAN YOU!"
Kwaad loop ik verder. Maar ik zie al dat Liam het gezien heeft. Hij komt op mij aflopen maar loopt langs me heen en gaat voor de jongen staan.
En dan doet hij iets wat ik nog nooit verwacht had. Hij haalt uit met zijn hand en slaat Brandon vol op zijn neus. "AUW!" schreeuwt hij.
"That is for jelling at my ggir..... FRIEND!"
Hij draait zich om en loop naar mij toe. "Are you alright?"
Ik knik en kijk nog een keer naar Brandon, die zijn mond open trekt.
"So Melanie who is your 'friend' there?"
"That is none of your buisness."sis ik naar hem.
"Melanie Kaya Black!" Hoor ik van achter komen.
Ik zie dat Rebecca naar mij toevliegt en ze draait om mij hals.
"What the hell did you just do? Did you number him?" vraagt ze met open mond.
Ik grinnik en knik.
"Black?" hoor ik van achter mij komen.
Ik draai me om en kijk in het gezicht van Brandon.
"Yeah that is my last name, if it is a problem than I DON'T CARE!"
"Alright." zegt hij snel.
Zodra ik me omdraai begint hij met praten.

‘Heejj, Black!I got a idea. It is a type of bet and I'm very curious if you know you can keep it there.’
‘Well tell me’ zeg ik, met een stem die ik kalm probeer te houden ‘I you're in I'll tell you, If you're not in I won't tell you’
Even twijfel ik maar ik sta niet graaf voor paal dus antwoord dan uiteindelijk ‘Alright.’

‘So, I’ve heard you're a player' met open mond staar ik hem aan. waar heeft hij die lef nou weer vandaag gekregen?

"So let's play a game, Melanie
Let's play fight
Let's talk 24/7
Let's tell each other good morning and good night every day of every week
Let's take beachwalks together
Let's sweet talk
Let's give eachother nicknames
Let's hangout with each others friends
Let's hold each other
Let's kiss each other
and Let's hug each other
And who falls in love first loses’

Grijnzend staart hij mij aan. Heb ik zojuist echt die uitdaging aan genomen?
Ik zet mijn grijns op en loop naar hem toe. Ik pak zijn hoofd vast en draai het een beetje. Ik druk mijn lippen in de zijkant van zijn nek en geeft hem een zuigzoen.
Grijnzend staar ik naar het resultaat.
"Alright, but you're gonna lose it so hard."
Ik gooi mijn haar over mijn schouder heen en loop naar mijn tafel waar mijn Pizza op mij staat te wachten.

Reageer (2)

  • Creator

    Ik snap het niet..

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Omg Brandon dafuqq

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen