Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Adamantium

    Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh.. Jaloerse bok dat er rondloopt! x]
    Wat superlief. Wil de dwergjes ook wel zo meemaken x].
    En nu gaat Thorin naar haar kamer en wilt haar helemaal verrotschelden, maar dan ziet hij haar en bedenktie zich en geeft ze hem ook een kus. En dan wordie natuurlijk wel éventjes boos.. Maar niet zo lang. En dan gaan ze kletsen en knuffelen en komt alles goed. Bijna alles. Want niet alles kan goed gaan.. Of zoiets.

    Nog één stukje dan? -puppyoogjes-
    Omdat vandaag mijn laatste werkdag op de kinderboerderij was en ik mijn sleutels heb moeten inleveren en afscheid heb genomen van mijn liefste dieren en me nu eenzaam en alleen en leeg voel?! x]

    1 decennium geleden
  • R3HAB

    Dwergen zijn en blijven geweldig (:

    1 decennium geleden
  • Frey_

    Shit, nu gaat 'ie zeker naar Alyssae om haar weer eens de huid vol te schelden (cat) Verdorie Thorin, waarom ben je toch af en toe zo'n asshole!

    1 decennium geleden
  • Aemond

    Hahaha, Bofur blijft een geweldige dwerg.
    Arme Fili. Ik heb met hem te doen. En Thorin is hartstikke jaloers. Oude knar dat ie is. :Y)

    1 decennium geleden
  • Lucem

    Zo, die is jaloers! Ik ging net echt helemaal stuk, geen idee waarom maar ik had echt het idee dat mijn glimlach serieus mijn gezicht zou splijten en dat ik daarna keelpijn zou krijgen van het gegil. Ja, ik ben echt hysterisch, maar dat maakt niet uit.
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen