Foto bij Chapter 46 ~~ whoopdiedoo!

Heej,
Na de subtiele wijsheid van mijn lieve vriendinnetje heeft ze me er op gewezen dat ik weer eens niet gepost heb.. Bad mee.. Ik weet het en ik zeg het elke keer weer en steeds veranderd er niets.. Maar NU gaat het ECHT veranderen.. JA!
Afkloppen..


I hope you like it ;D

Oja, hier worden trouwens woorden in gebruikt die ik zelf te vaak zeg ;P Kuch Titel Kuch kuch stille hint kuch :P

‘Bedankt voor alles, mevrouw Weasley,’ zeg ik, waarna ik haar knuffel.
‘Graag gedaan,’ antwoord ze en ze knijpt me in mijn wang.
‘Tot snel!’ Zeg ik nog, waarna ik vlug de trein in wordt getrokken.
‘Kom, de rest zit al op ons te wachten,’ zegt Adam zonder konijnoren.
In de coupé steken we onze hoofden naar buiten en zwaaien naar mevrouw Weasley, totdat de rest ze niet meer kan zien en me naar binnen trekt.
‘Back to school, boys en girls,’ zeg ik lachend.
‘Ja en bijna kerstmis! Whoopdiedoo,’ zegt Jay, ‘au. Oeps, sorry.’
‘Jay, wat doe je?’
‘Hij mepte me! En dan durft die oelewapper ook nog au te roepen,’ roept Scarlett verontwaardigd uit.
‘Het ging per ongeluk!’Roept Jay uit, ‘hoe kan ik het goed maken?’
‘Nou, begin maar met Lieve, lieve Scarlett. Oh, een kusje.’
Ik vermoed dat ze op haar wang tikt.
‘Blij?’ Vraagt Jay, hij klinkt ergens heel erg blij.
‘Yup,’ zegt Scarlett.
‘Pubers,’ mompel ik echter, waarna ze allemaal beginnen te lachen.

Het eerste wat de rest opvalt als we weer op het Hogwarts terrein zijn is het licht dat brand bij Hagrid. Ik word daar ook al snel op gewezen door Adam, hij meld het erg subtiel. Soort van dan.
‘Hagrid is terug!’ Brult hij, waarna zijn voetstappen al snel wegsterven.
‘Wat krijgen we,’ maar ik kan mijn zin niet eens afmaken of ik word al meegetrokken door iemand.
‘Kom!’ Roept Elizabeth in mijn oor, ‘we gaan Hagrid opzoeken.’
Ik hoor niet eens hoe er op de deur geklopt wordt, maar word gelijk naar binnen getrokken.
‘Hagrid, wat zie jij eruit,’ roept Jake uit.
‘Nou, het valt best mee hoor,’ zegt Hagrid.
‘Valt mee?! Valt me?! Het valt helemaal niet mee!’ Roept Elizabeth uit. ‘Hagrid, je ziet eruit alsof je flink gemept bent. Je houdt zelfs een biefstuk tegen je gezicht!’
‘Drakenvlees,’ verbeterd Hagrid haar, ‘thee?’
‘Lekker,’meng ik me in het gesprek.
‘Zoey! Hoe gaat het nou met jou? Ik heb je niet meer gezien sinds het ongeluk,’ zegt Hagrid, ‘wen je der al een beetje aan? Zo in het donkers?’ Het is dat Hagrid het vraag en dat hij het met een accent zegt, anders was ik in tranen uitgebarsten, maar ik haal enkel mijn schouders op.
‘Het is wennen hoor,’ mompel ik, ‘ maar volgens mij breng ik het er niet heel slecht vanaf. Ik heb genoeg hulp van buiten af.’ Ik probeer iemand over zijn hoofd te aaien, maar prik hem ergens.
‘Au!’ Zegt Jay, ‘Zoey, dat was mijn oog.’
‘Sorry,’ lach ik, ‘was niet de bedoeling.’ ‘
‘Ja, dat zeggen ze allemaal,’ mompelt Jay, ‘als ik een blauw oog heb is het jou schuld.’
Ik haal mijn schouders op. ‘Ik zal het onthouden.’
Nadat ik een theekan, theemok en melkkan heb omgestoten besluit me maar terug te gaan naar het kasteel. We zeggen Hagrid gedag, vervolgens loop ik tegen de deur aan, val van het trapje af, val vervolgens ook nog eens over de trap het kasteel in, maar kom verder heelhuids aan in de leerlingenkamer. Ik ben toch ook zo lekker handig.

Reageer (4)

  • EffieTrinket

    lekkeur handiggg
    ik ga snel verder lezen
    ik heb nog 5 min in die tijd moet ik dit lezen, school boeken pakken en vertrekken
    wens me succes

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    hu wacht
    je zei dat het eerste wat haar opviel was dat ze licht zag branden bij Hagrid
    kan ze weer wat zien?
    ik weet het niet meer?

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    oepsiepoepsie
    zeg ik dat je een nieuw stukje moet gaan schrijven heb ik zelf helemaal geen tijd meer om te lezen
    MAAR NU
    nu ga ik het lezen en ga ik pas oppassen (ja ik moet straks oppassen) als ik het helemaal gelezen heb.
    dus ik denk dat ik maar weer gauw moet gaan lezen.
    xx

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen