~Liam Payne

Zenuwachtig loop ik voorop. Het plein was omringd met mensen. Een paar bewakers stonden aan de zijkanten, voor de veiligheid. Wij vijven zijn gekozen voor de honger spelen. We onze tegenstanders zijn weten we niet. Ik voel dat Niall mijn hand vast pakt, ik pak zijn hand vast en kneep er zachtjes in. We wisten allemaal dat hij dit niet wou maar het moest. Als je gekozen werd was er geen uitweg. Je komt en er is geen uitweg of je komt niet en word vermoord. We staan nu net zijn alle op het podium, iedereen is stil en ze kijken ons aan. Ineens horen we iemand schreeuwen. "NEE!" Een meisje van ongeveer 14 jaar rent naar voor. Twee bewakers komen aan rennen en pakken het meisje was. "Dit gebeurt er als je niet meewerkt" De computerstem is terug en de bewaker richt een pistool op het meisje. "PANG!" Het meisje valt met een klap op de grond en valt in een plas met bloed. Iedereen staat met open mond te kijken en ik voel dat Niall al achter me is gaan staan. Arme Niall, we weten allemaal dat hij hier op tegen is maar hij toch mee doet. Ik knijp zachtjes in zijn hand en leg mij arm om zijn schouders. "De heren van One Direction, doen mee met de honger spelen. Ze kunnen niet meer terug, eenmaal gekozen moet je mee doen. Hun tegenstanders zijn al binnen in het gebouw. Hierbij nemen we afscheid van de heren en zien we ze hopelijk heel terug." De computerstem was weer terug. De bewakers lopen naar ons toe en begeleid ons naar het gebouw. De deuren gaan open en ik zie gelijk iemand die ik niet wou zien. Justin Bieber. Niall die naast me loopt knijpt mijn hand fijn. Sinds dat Justin Niall had uitgescholden wou Niall niks meer met hem te maken hebben. We liepen stevig door en kwamen uit bij een groot plein, midden in het gebouw. Ik keek rond en zag Selena Gomez, Austin Mahone, Perrie Edwards, Daan Zwierink (Mainstreet), Kaj van det voort (B Brave) en nog drie andere meiden. Wacht stond Perrie daar nou?! "PERRIE!?" Zayn die naast Louis stond, rent naar haar toe en knuffelt haar. We lopen naar ze toe en gelijk knuffelt Perrie ons. "Ik had jullie niet verwacht, wat nou als er wat gebeurt met jullie?! Wie zegt het jullie fans?! Als je hier gedood wordt ben je voor altijd dood!" We knikken allemaal en lopen naar de andete tegenstanders. Niall en ik lopen naar de drie onbekende meiden. "Hallo dames, wat is jullie naam?" Het meisje net zwart lang haar kijkt me aan." Ik ben Lorrette en dit zijn Moon en Gabriëlle." Ze wijst naar de twee meideb naast haar. Één meisje heeft lang blond haar en blauwe ogen en de andere heeft rode krullen en groene ogen. "Leuk jullie te ontmoeten. Wij zijn Liam en Niall. De rest van de jongens staan bij Perrie en Austin." "We weten wie jullie zijn. We zijn zeg maar..." "We zijn Directioners!" Roep Lorrette. Niall en ik schieten in de lach en de meiden ook. We lopen met de meiden naar de rest toe en stellen ze voor. Daarna hebben we een uitgebreid etensmaal en daarna moeten we slapen, want morgen is het de dag dat we moeten strijden voor ons leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen