Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Frey_

    We zagen al aan de gif dat dit een lief hoofdstukje ging worden, maar ik kan nog steeds de grijns niet van mijn gezicht af vegen :') oh Thorin toch, je stemmingswisselingen worden bijna eng. Blijf voor een keertje gewoon eens een tijdje lief voor Alyssae <3

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Awh prachtig hoofdstukje alweer, hahaha ik vind hem echt geweldig als hij teveel op heeft dan kan hij zo van het ene uiterste naar het andere gaan! Net zoals mij, een heel weekend gefeest en zo en nu lekker ziek in bed...Ik weet echt niet wat er met me aan de hand is maar het is niet gezond meer...

    Snel verder please, geef me toch iets te doen op dagen zoals deze waarin ik opgesloten zit in mijn bed, niet dat ik niet van mijn bed hou want het is mijn beste vriend maar de zon schijnt buiten. Een fris luchtje kan noot kwaad en die zonnestralen ook maar even op mijn gezicht kunnen voelen zouden me misschien een iets lichter gevoel bezorgen dan de dan de giftige druk van ziekte en zware lucht om mij heen! Zelf mijn posters krijgen er hallucinaties van...Straks ga ik nog echt geloven dat ik behekst ben...

    1 decennium geleden
  • Voiles

    Nahw.. die gif is zo koetjiekoetjiekoe!!!!

    1 decennium geleden
  • ToverOpa

    zo leukkk!! snel verder!!!
    (Y) Goedzo Thorin! opa is trots op je nu heb je weer spruitjes en snoepjes verdiend hoor..

    1 decennium geleden
  • Trager

    Omg ik wist al dat het ging gebeuren maar het is zo lief. Thoryssae <3. I love it so much!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen