~Zayn Malik

Ik word wakker door het licht. Het is ochtend en de vogels fluiten. Ik sta op en rek me uit. Naast me hoor ik iemand wakker worden. Het is Perrie. "Goedemorgen Perrie." "Goedemorgen Zayn." Ik loop naar de beek en gooi wat water in mijn gezicht. Aan de overkant zit Liam. "Goedemorgen Payne. Hoe ging de wacht vanacht?" "Goed hoor, niks gevonden of gedood. Ben zelf inslaap gevallen toen ik iedereen zag slapen. Heb je Niall en Moon al gezien? Ze slapen samen. Ga kijken ze liggen bij de boom aan de linkerkant. Echt super schattig." "Is goed man, maak jij de rest wakker? Dan kunnen we verder." Liam knikt en loopt naar het bruggetje. Ik sta op en loop naar de boom. En inderdaad vind ik Niall en Moon. Samen, in elkaar armen. Ik loop naar Niall toe en kietel op zijn wang. "Nialler? Wakker worden. We moeten verder." Langzaam opend hij zijn ogen. "Goedemorgen Niall. Zo te zien heb je lekker geslapen." Lach ik. "Ssht! Straks maak je haar wakker. Ga maar, we komen zo wel." Ik knik er loop terug naar de rest. Harry en Louis zijn ook al wakker en zitten elkaar te pesten. Lorrette is met Liam iets aan het bespreken en Perrie zit naar de jongens te kijken en lacht af en toe. "Goedemorgen jongens. Zo te zien zijn jullie hyper wakker geworden." "Klopt, heeft Perrie voor gezorgd. Ze zei: "Ga maar spelen als kleutertjes." Dus we doen wat ze zegt." Ik schiet in de lach. Perrie die er voor zorgt dat die twee spelen als kleuters? Geweldig! Ik plof neer naast Perrie en geeft haar nog snel een kus op haar wang. "Wat denk jij? Zullen we het overleven met zijn alle?" Ik kijk haar verbaast aan. "Geen idee, misschien redden sommige het niet. Maar voor jou ga ik wel vechten. Niemand komt aan mijn meisje." Ze lacht. Haar lach is weer terug. "Dat is mijn jongen. Dat is waarom ik van je hou, Zayn."

"Goedemorgen jongens." Niall en Moon komen aan gelopen. "Goedemorgen Niall en Moon. Lekker geslapen?" "Ja hoor. Het was alleen heel koud vanacht." Niall gaat zitten en Moon gaat naast hem zitten. "Misschien een rare vraag, maar hebben jullie twee iets?" Ze kijken me verbaast aan. Niall kijkt Moon aan en Moon knikt. "Ja." "Aawh! Kleine Niall word groot!" Ik geef hem een knuffel en Moon ook. "GROEPSKNUFFEL!" Word er geroepen. Iedereen rent naar ons toe en knuffelt ons. "Oke genoeg geknuffeld. We moeten verder." We laten elkaar los en pakken onze spullen. Opweg naar een nieuwe plek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen