Waar zou Casim nu uithangen?
Het is een rustige dag geweest zonder doden. maar toch ben ik bang dat de beroeps Casim snel te pakken zullen krijgen.
De kleine jongen is zo onweerbaar tegen al die grote kerels.
'Ze worden altijd maar sterker' zegt Bernice.
'Hinderlaag' zeg ik, of probeer ik te zeggen.
Plots kijken B&B mijn richting in.
Nu besef ik pas weer dat ik mijn been gebroken had, want de pijn versterkt weer. ik kan nergens heen.
'Hinderlaag?' herhaalt Bernice.
'We moeten de beroeps pakken voor ze ons pakken' antwoord ik.
'Moeten we ze niet eerst laten afrekenen met de jongen uit 3?' twijfelt ze.
'Sorry zus, maar Orlando heeft gelijk.' Ze worden altijd maar sterker, en Jo zal zich helemaal niet laten vangen.'
Ah, zo noemt hij dus. Jo.
'Orlando moet toch eerst herstellen?' vraagt Bernice.
'Ja, maar we moeten hier in ieder geval weg.' besluit de jongen met het Goudblond haar.
We eten een paar stukjes gedroogd vlees en braden een fazant. We checken onze wapens nog even, en dan gaat Bernice de beroeps spioneren.
'We hebben medicijnen nodig' 'Veel' Benoit is een goede bondgenoot.
Ik denk aan Jordan. Hoe zou het met haar zijn? bij de beroeps?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen