Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Stage

    Graag gedaan hoor, ik ben heel blij dat ik het gelezen heb. Dan is toch niet ieder verhaal op quizlet een cliche liefdesverhaal, er is nog hoop voor deze wereld haha. Qua engels doe je het nu veel beter, in ieder geval met grammatica, hartstikke goed gedaan. Ik heb er ook echt respect voor dat je het hebt afgeschreven. Er zijn niet veel mensen op quizlet die een verhaal kunnen bedenken en het af te kunnen ronden zonder er óf heel lang over te doen óf voor ongelooflijk lange periodes niet te schrijven. Als je ooit toch nog een verhaal op Q zet, stuur me dan vooral een berichtje en dan ga ik zeker even kijken.

    9 jaar geleden
  • BlueJays

    Je staat nu weer in de top! Hier is het bewijs:
    kliklinkje (:
    (Dankzij mijn kudo ^^)
    Dan heb je nu in elk geval nog een klein beetje een soort van gezien (:
    Het einde vind ik inderdaad heel erg onvoorspelbaar, en dat is inderdaad erg leuk bij dit verhaal! (Hoewel ik zelf vaak een voorstander ben van onmogelijk goede eindes, vind ik het hierbij wel echt leuk gedaan (: )
    En ik vind Mitch misschien wel een beetje een stomme trut, hoor, denk ik. En die Robin dan ook wel :P
    Het is jammer dat je nu als lezer niet weet wat er verder gebeurt, haha.
    Ik vond dit verhaal in elk geval leuk om te lezen, dus ik ben blij dat ik het gevolgd heb!
    Wel jammer dat je gaat stoppen met schrijven op Quizlet :c

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen