Foto bij 4.

Harry.


Neuriënd liep hij terug naar de plek waar hij zijn auto had geparkeerd. Vanmorgen was hij overstuur weggegaan, omdat hij ruzie had met Zayn. Alleen wist hij niet meer waarover, het zal wel iets onbenulligs zijn geweest zoals altijd.
Hij stapte in zijn auto en reed terug naar het appartement.
'Hallo Hazza, waar ben je geweest?' vroeg een hyperactieve Louis.
'Bij een engel,' antwoordde Harry met een zucht.
'Wat?' vroegen Louis en Liam in koor.
'Zei hij "bij een engel"?' vroeg Niall zacht aan Zayn.
'Ja, Hazza is in love,' antwoordde Zayn met een grijns.
Harry glimlachte breed toen hij aan Anna dacht. 'Ik heb een meisje ontmoet, ze is echt geweldig,' zei Harry met een lach op zijn gezicht.
'Kijk uit dat ze je niet alleen leuk vind voor je beroemdheid,' waarschuwde Liam de krullenbol.
Harry grinnikte. 'Ze kende ons nog geen eens,' zei hij.
'Wat?' vroegen zijn bandleden en beste vrienden in koor.
'Ze kende ons niet?' vroeg Niall stamelend.
'Nee, wel eens van gehoord op MTV, maar dat was alles. Ze woont in het bos met haar drie tantes. Een van haar tantes heeft haar les gegeven, en ze komt bijna nooit buiten het bos,' vertelde Harry.
'Apart, weet je zeker dat je Jane van Tarzan niet aan de haak hebt geslagen?' vroeg Zayn grijnzend.
Harry wierp hem een dodelijke blik toe. 'Nee,'
Zayn wierp zijn handen onschuldig in de lucht. 'Chill Hazz, het was een grapje,' zei Zayn geïrriteerd.
'Heb je haar nummer? Of een foto?' vroeg Liam aan Harry.
Harry schudde zijn hoofd. 'Nee, ik heb geen nummer of foto. Sorry jongens,'
'Maar dan zie je haar nooit meer! Je hebt geen nummer, geen foto, geen adres! Zeg alsjeblieft dat je wél haar naam weet!' zei de dramaqueen van One Direction aka Louis Tomlinson.
'Ik weet haar voornaam..' zei Harry voorzichtig.
'Geen achternaam? Wat heeft ze met je gedaan?' ging Louis verder. 'Zeg ten minsten haar naam! Het enige wat je van haar weet!'
'Anna, haar naam is Anna,'

Wie viert er allemaal carnaval? Ik wel (hoera)

Reageer (3)

  • Lugano

    Leuk stukje!
    Ik vier bijna geen carnaval dit jaar, vooral omdat er niemand is om carnaval mee te vieren.
    En ik ga naar een concert dus ja (:

    1 decennium geleden
  • DitMeisje

    Meee celebrating carnavaaaal. ;33
    You write so good x

    1 decennium geleden
  • IrwinA

    Ik niet dit jaar :(
    Zit in londen nu maar veel plezier!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen