Foto bij 5.

Anna.


'Hallo! Ik ben er weer!' zei Anna vrolijk en hing haar mantel en tas aan de kapstok. Ze huppelde vrolijk naar tante Victoria en pakte haar beiden handen en danste een rondje.
'Ik ben zo gelukkig,' zei Anna vrolijk.
Tante Elizabeth keek fronsend naar naar de dansden Victoria en Anna.
'Wat is er met haar gebeurd?' vroeg tante Mary aan tante Victoria.
'Ik denk dat ze verliefd is,' gokte tante Elizabeth.
'O, dat is verschrikkelijk!' zei tante Mary, dramaqueen nummer 1.
'Nou, nou. Mary, ze is jong! Je wilt toch niet dat ze alleen eindigd,' zei tante Elizabeth.
Tante Victoria en Anna waren gestopt met dansen, Anna vertelde over de jongen die ze die middag had ontmoet.
'Hoe heet hij?' vroeg tante Victoria achterdochtig.
'Kijk uit, kijk uit. Rechercheur Victoria is terug!' zei tante Elizabeth lachend.
Anna lachte om haar tantes. Ze waren totaal verschillend, maar ze waren stuk voor stuk geweldig. Tante Mary was de dramaqueen, maar had een hart van goud. Tante Elizabeth was de slimste en de positiefste. Tante Victoria zocht overal een een reden achter, maar ze was altijd vrolijk.
'Lieve schat, ik probeer het nog een keer: hoe heet jouw Romeo, Julia?' vroeg tante Elizabeth aan Anna.
Anna keek verschrikt op. Ze dacht aan Harry, aan zijn prachtige ogen. Aan de ogen, waar ze na een enkele middag al in kon verdrinken.
'Hij heet Harry,' zei ze vrolijk.
De drie zussen keken elkaar verschrikt aan. 'Anna, wat is zijn achternaam?' vroeg tante Victoria. Ze keek Anna doordringend aan.
'Styles, van One Direction,' antwoordde ze voorzichtig, bang om een verkeerd antwoord te geven.
De vrouwen zuchtten opgelucht.
'Ik dacht dat je Prins Harry wilde zeggen,' zei tante Mary opgelucht.
Waarom zouden ze het erg vinden als ik verliefd zou zijn op Prins Harry? Dit werd vreemder en vreemder..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen