Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • ZenMilk

    Mick ga en laat hem een poepie ruiken, niall hor mooi je ook bent fuck you asshole.
    mick ik zou hem bitchclap geven en gewoon uitmaken, t zal hem leren.

    1 decennium geleden
  • xoMrsHoran

    Het is niet echt dat ik het helemaal niet snap... ik bedoel ruzies horen in een relatie toch? Ze moeten gewoon allebei hun problemen op tafel gooien. "You can't have a rainbow without a little rain"

    En natuurlijk ga (in ieder geval) ik je niet hierom verlaten, je schrijft je verhaal zoals je het wil!

    MAAR ZE MAG NIET VOOR JACK KIEZEN!!! Hahahahaha :)

    Snel verderrr xxx

    1 decennium geleden
  • Sogra

    Volgens mij doet Niall zo omdat hij ziet dat dit niet goed voor haar is, al die drukte enzo, maar wilt hij ook niet gewoon vlakaf zeggen dat het beter is dat ze naar huis zou gaan, omdat ze dan misschien zou denken dat hij niet meer van haar houd en doet het daarom op deze manier :))

    1 decennium geleden
  • Shanx_x

    Nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Niall verander snel en Mick vergeef Niall!! Dan komt alles hopelijk weer goed. Snel verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Ik begrijp er inderdaad niet zo heel veel meer van...
    Hoezo kan ze niet kiezen tussen Jack en Niall? Heeft ze gevoelens voor die Jack dan?
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen