Foto bij Chapter 20 || Liam James Payne

Ik heb een nieuw cover :D wat vinden jullie ervan???

Zodra ik aangekleed ben, spring ik de veranda op en snuif de frisse buitenlucht op. De vogels vliegen achter elkaar aan en de wind waait door mijn haren. Links van me zie ik Melanie zitten en ik krijg meteen een warm gevoel in mijn buik. Ik sprint naar haar toe en plof naast haar neer.
“HEEEYOOJJ goodmorning!” zeg ik opgewekt.
“Morning.” Antwoordt ze nors terug.
“Woow someone is in a bad mood.”
“You know what it is Liam? Yeah we had fun and yeah maybe we kissed and yeah maybe I felt a little bit a lot in love with you but I just can’t. it is not safe, well how do I make myself clear. Liam, I’m sorry but I’m done with you.” Met tranen in haar ogen zegt ze de woorden die als messen in mijn hard steken. Ze is er klaar mee?
“But.?” Probeer ik.
“No, Liam, Please it is already hard. Can you just leave me alone? And just don’t talk to me for a while?” zo snel als ze kan loopt ze naar binnen en al snel hoor ik gesnik.
Tegen in alles wat ze gezegd heeft, volg in mijn verstand en loop ik door naar het laatste bed waar ik haar aantref.
Ik trek haar naar me toe en houd haar vast terwijl ze zich los probeert te krijgen. Na een tijdje houd ze op en met een zucht valt ze terug tegen mijn borst aan.
“Melanie, how could you say those things?”
“Well, after what happened yesterday, with Brandon. And in the morning I woke up early and then,” ze slikt even en gaat dan verder: “I walked past the beach and I was sitting at the Campfire, when a girl, her name was Nina Grey , came sit across me and told me that I needed to stay away from you because else she would do terrible things.” Ze barst in tranen uit en ik wrijf over haar rug heen.
“You know Melanie, I don’t care what that girl said. If I want to be with you then I can be with you.”
Ze kijkt omhoog en staart me aan. “Liam I’m so scared. I know I’m a pussy now, but something inside me said that she meant everything she said. Really everything.”
“Melanie, you don’t have to be afraid. I’m not gonna let anyone hurt you, I promise.”
Ik geef haar een kusje op haar voorhoofd. “I think you need to do a sleep, otherwise you fall a sleep by breakfast.” Het laatste grinik ik.
“Liam, can you please stay? Until I fall a sleep?” vraagt ze aan mij.
Ze schuift een stukje op zodat ik naast haar kan komen zitten. Haar hoofd legt ze om mijn borst. Met mijn handen aai ik zachtjes over haar kruin heen. Ik zing zachtjes voor mij uit totdat ik merkt dat haar ademhaling rustig wordt en ze in slaap is gevallen.

WELKOM NIEUWE ABO'S :D

Reageer (2)

  • Dahlias

    Dit is echt zo freakin' awesome, snel verder alsjeblieft (lol)

    1 decennium geleden
  • EmmyxKitten

    Aaaah, soow cutee!!
    PlzSnelVerderX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen