Foto bij Say grace little friend.

Wie gewaarschuwd wil worden, zet dit in je reactie. ;D

Ik kwijlde zorgenloos mee op een nummer van Lady Gaga terwijl ik mijn nieuwe jeans bekeek. Ik draaide me met mijn rug naar de spiegel en keek over mijn schouder naar mijn achterste. Ik grijnsde. Voor een keer vond ik van mezelf dat ik een mooie poep had ik een broek. Mijn gsm rinkelde luid. Ik liep naar het bed en nam op. 'Hey Stella.' Zei ik terwijl ik mezelf op bed liet neerploffen. 'Morgenavnd. Back to school party. Jij moet mee.' Zei ze hyper. 'Rustig Stella.' zei ik lachend. 'Vergeet je niet te ademhalen. Vertel me dat nu nog eens rustig.' Ik hoorde haar diep ademhalen aan de andere kant van de lijn. 'Stacy Louis organiseerd een back to school party bij haar thuis.' Ik schoot meteen rechtop bij hat horen van die naam. 'Stacy? Komaan Stel.' Ze liet me niet uitspreken. 'Iedereen die iets betekend is daar morgen. Brooke, als je niet met me meegaat dan spreek ik nooit meer met je.' Ze klonk serieus. Ze wilde echt gaan. Ik kreunde geirriteerd. 'Oké.' zei ik na een tijdje. Ze gilde en zei tientallen keren achter elkaar dankje. Ik onderbrak haar. 'Maar je moet me beloven. Ik wil geen woord over Luke meer horen. Nooit meer.' 'Deal!' riep ze luid door de telefoon. 'Ik heb het toch al meer op een ander. Denk je dat Will er zou zijn?' Het was geen vraag en ze praate maar door. 'Wat moet ik aan. Wat ga ik met mijn haar doen?' Ik schoot mijn broek uit , deed een versleten jogging aan en kroop onder mijn lakens terwijl ik stil naar Stella luisterde. Ik moest wel de beste vriendin ter wereld zijn.

Reageer (12)

  • Grace

    verder, ik vind hem leuk(cat)

    1 decennium geleden
  • ladygaygay

    verder!

    1 decennium geleden
  • Shibuya

    Snel volgende!

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    ieee leuk <3
    ik neem abo (:

    1 decennium geleden
  • lanatje04

    snel verder
    >>>

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen