Foto bij Chapter 21 || Liam James Payne

Ik zou uren naar haar kunnen kijken, haar haren die verspreid zijn over mijn borst, haar lippen die een beetje open zijn, haar lichaam die warmte af geeft. Ze was wel heel erg uitgeput. Ik leg haar stilletjes weer neer op haar kussen en sluip zachtjes de kamer uit. Zodra ik buiten kom, ga ik opzoek naar Nina Grey. Ik zie veel meisjes met stijl bruin haar maar ze hebben allemaal geen groene ogen. Ik besluit maar om naar het kampvuur te lopen en tref daar degene aan die ik zocht.
Zachtjes tik ik op haar schouder en ze draait zich om. De woede komt weer opborrelen, zij heeft Melanie pijn gedaan. Haar gezicht veranderd snel als ze ziet wie ik ben.
“Liam James Payne.” Spreekt ze uit.
“What the hell? How do you know who I am?” vraag ik. Stel dat we betrapt worden!
“Everyone with brains know who you are. And who your friends are.”
“well fine. But what do you want from me?” bijt ik haar toe.
“What I want from you? Well I don’t wanna see you with Melanie Black, that is what I want.”
“Well, you’re not gonna get that. Because Melanie and I are good friends, and I’m not gonna let a crazy fan tell me with who I can hang.”
“Alright than. If you’re not gonna do that I’m gonna tell everyone who you and your friends are. And I don’t think you want that.”
Ik slik even. Zou ik mijn vrije zomerkamp, zonder paparazzi en gekke fans opgeven? Wel voor Melanie.
“Than you’re gonna do that, but than I have Melanie at least.”
Met een grijns op mijn gezicht draai ik me om en probeer verder te lopen. Ik voel haar hand die zich om mijn pols klemt.
“No, If you choose for her, I’m gonna tell your secret but I’m gonna also tell the parazzi that you’re dating a cutter.” Met een gemene glimlach kijkt ze me aan.
“Hell no, you’re not gonna tell anyone.”
“well yes I am.”
Met een schreeuwt spring ik boven op haar en klem ik haar vast.
“You’re. Not. Gonna. Tell. Anyone. Or. I. will. Get. You!”

Reageer (3)

  • XxitsmeexX

    Nina is echt een Bitch SCHRIJF VERDER FIANCEEEEE XxBB

    1 decennium geleden
  • EmmyxKitten

    Da bitch! Ooooohh zij gaat eraan!
    PlzSnelVerderX

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    NINA YOU ASSHOLE YOU BITCH I HATE YOU.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen