Foto bij 8.

Anna.


Anna sprong uit de hut en landde elegant op de grond.
'Nee, Anna blijf hier,' siste Harry naar haar. Ze glimlachte naar hem en deed net alsof ze hem niet hoorde. Harry zuchtte en klom via de ladder naar beneden. Nadat hij naast haar stond, pakte hij haar hand vast. Er ging een aangename tinteling door Anna heen en ze glimlachte naar hem.
'Daar is Hazz! Met hét meisje!' kirde Louis en kwam naar hen toe gerend. Van de onverwachte actie liet Anna Harry's hand los.
'Louis, rustig! Je wilt niet dat ze een trauma aan je overhoudt,' zei Liam zuchtend. Niall en Zayn liepen samen met hem naar hen toe.
'Jij bent Anna, niet?' vroeg Zayn aan haar.
Anna knikte. 'Ja, dat klopt,'
'Zijn jij en Hazz samen? Hij kan thuis niet stoppen met over je te praten,' vroeg Niall wat een schop en een dodende blik van Harry opleverde.
Anna lachte en schudde haar hoofd. 'Nee, just friends,' Haar blik viel op haar horloge. Het was al half zes. 'Het spijt me, jongens. Maar ik moet naar huis. Wanneer zie ik je weer, Harry?'
Harry keek licht teleurgesteld. 'Ik weet niet, morgen hebben we een drukke dag. Zal ik álleen meelopen?' stelde Harry voor met de nadruk op "alleen".
Anna schudde haar hoofd. 'Dat hoeft niet,'
'Wij gaan alvast naar huis,' zei Louis grijnzend en de andere drie jongen knikten instemmend.
Anna gaf de andere vier jongens een korte knuffel. 'Tot snel,' zei ze en de jongens liepen weg.
'Now it's just me and you,' zei Harry met een schuine glimlach.

Hope you still like, let me know x

Reageer (2)

  • DitMeisje

    Hahaha friendzoned :3

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Oeeh dat was weer lief ^^
    Harry is zojuist wel gefriendzoned. Auw.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen