Foto bij 49.

Okay I am oficially obsessed with Disney, en toch weet ik nog steeds niet wat voor natuurwetenschappelijk en sociaal wetenschappelijk thema ik kan kiezen voor mijn eindwerk over Disney, Oh had ik het toch maar over boeken gedaan, of nee want wie in heel dit kutland België geeft er nog om boeken en schrijvers?! Okay sorry for all the dutchies from Belgium who read this but c'mon you guys have to admit it Belgium sucks! There's just nothing going right in this whole fucked up country, well at least not in the Flemish part, I'm not gonna say anything about the French part of it...Anyway, ik mag gewoon niet failen, kom op Princesses and princes and lions, mouses, ducks, squirels and whatever or whoever you are just don't let me fail this year, otherwise i'll never get out of this damned country! And then I'll never see the lonely mountain...(Oh and please don't tell me it doesn't exist, i'm that stupid Sweethearts, i'm just acting lika drama queen, I like that! :p)

Oh and yes the wanna-be princess on the picture is me ;p

Lady Black
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • vampkitty

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    Ik vind die conversatie tussen Fili en Gloin echt geweldig geschreven! Ze hebben beiden wel gelijk.^^

    1 decennium geleden
  • Frerin

    awh zo schattig! snel veder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen