Foto bij She will be loved - Harry Styles (Part 1)

Speciaal voor Yanimal

"Dag mams, dag pap!"
"Bye Yani, hou je goed!"
Ik zwaai nog een keer naar hen waarna ik de gate inwandel. Op het einde, net voor we het vliegtuig ingaan, staat Harry op mij te wachten.
"Ik dacht al dat mijn beauty niet meer ging komen." Zegt hij waardoor mijn wangen lichtjes rood kleuren.
Er wordt ons gevraagd om te gaan zitten, wat we dus ook doen.
Ik kijk door het raampje en klik mijn gordel vast. Langzaam dringt het tot me door. Ik ben gewoon samen met One Direction op tour, gewoon doordat ik een stage bij Modest! Heb gewonnen. Mijn vriendinnen hadden me ingeschreven en kijk nu..! Al van in het begin klikte het goed tussen Harry en mij. Hij flirtte vaak met me en ik vond het eerlijk gezegd niet zo erg.
"Yani?" Ik kijk op en zie dat het Liam is die mijn naam zei.
"Gaat het wel?" Vraagt hij.
Ik knik wat afwezig en kijk terug naar buiten.
Liam klikt zijn gordel los en komt naast me zitten.
"Hé, er scheelt iets. Dat zie ik!" Zegt hij.
Ik kijk hem aan, recht in twee chocolade puppy ogen, die me vragend aankijken.
"Ik kan het gewoon niet goed vatten. Ik vind het zo onbeschrijflijk dat ik met jullie mee mag." Zeg ik.
"Aaaw, Yani!!" Achter me hoor ik hoe Louis naar me toekomt. En hij knuffelt me bijna plat.
"Je bent hier echt wel welkom hoor, lieve schat!" Zegt hij.
Ik glimlach en knuffel hen terug.
"Dank je guys!"

Ze gaan allemaal terug op hun plaats zitten en nu pas merk ik dat Harry eigenlijk naast me zit. Hij slaagt een arm om mijn schouder en met een glimlachje leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Ik voel hoe hij een zoen op mijn haar drukt waardoor ik alleen maar breder glimlach, maar na enige tijd val ik langzaam in slaap.

"Yani.." Ergens in de verte hoor ik mijn naam vallen.
"Yani..?" Traag open ik mijn ogen en kijk ik wat versuft voor me uit.
"We zijn al geland" zegt Niall met een glimlach. Ik zet me terug recht en merk dat Harry al is uitgestapt.
"Heb ik heel de vlucht geslapen?" Vraag ik en Niall knikt als antwoord. Ik wrijf even de slaap uit mijn ogen waarna ik met Niall ook uitstap.
Al van in de gate klinkt het lawaai van gekke fans.
"Gewoon doorlopen. Ze doen je niets" fluistert Niall in mijn oor als hij ziet hoe ik aan het trillen ben.
Als ik om de hoek kom wordt het me pas duidelijk. Zo.veel fans! Ik zet twee passen terug en bots daardoor tegen Niall aan.
"Zóveel" zeg ik angstig.
"Je hoeft echt niet bang te zijn.."
Ik schud mijn hoofd. Ik weet wat hysterische fans allemaal kunnen aanrichten en zeker nu dat ze me al een paar keer met Harry samen hebben gezien, wie weet wat ze met me doen.
Ik zie hoe Niall wat bewegingen maakt en een man, die zich voorstelt als Paul komt naar me toe.
"Kom maar mee" zegt hij. Ik knik en voel me toch al iets veiliger met hem in de buurt.
Zijn stevige arm klemt hij rond mijn schouder en hij begeleid me richting de horde gillende meisjes en jongens.
"Yani! Yani!"
"Ben jij Harry's vriendin?"
"Jij bent Harry niet waard! Hij hoort bij mij!"
Allemaal dingen worden naar mijn hoofd geslingerd, maar Paul helpt me door de bende heen. Eens buiten kan ik terug normaal ademhalen.
Tranen prikken achter mijn ogen, maar ik mag nu niet huilen.
"Ga alvast maar in de auto zitten. Ik haal je bagage wel. Hoe ziet je koffer eruit?"
"Euh.. Een fel groene, met 'enjoy!' Op geschreven" antwoord ik.
"Ok, oh en Yani, trek je echt niet te veel aan van de fans. Niet teveel luisteren naar alle slechte dingen die ze zeggen." Ik knik met een kleine glimlach waarna Paul terug naar binnen gaat.

Een aantal uur later komen we eindelijk aan bij het hotel. Zonder een woord te zeggen lopen Harry en ik samen naar binnen.
"Slaap je bij mij of niet ?" Vraagt Harry stilletjes. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem aan.
"Als jij dat geen probleem vindt ?"
"Tuurlijk niet"
Ik grinnik zachtjes en volg hem de kamer binnen.
Een prachtig grote kamer komt tevoorschijn.
"Woow..!" Verlaat mijn mond.
Harry lacht even waarna hij de gordijnen opentrekt. Het beeld van de stad is zo fascinerend.
Ik kijk door het raam en geniet van het prachtige uitzicht.
Ik schrik als ik twee warme handen op mijn heupen voel rusten.
"Mooi he?" Klinkt een zwoele stem in mijn oor. Ik ril even door de heesheid van zijn stem, maar tegelijk geniet ik er wel van. Ik knik en traag voel ik hoe zijn warme handen me omdraaien.
"Maar niet zo mooi als jij.." Fluistert hij tegen mijn lippen waarna hij ze kort zoent.
Ik antwoord zijn zoen waarna zijn tong over mijn lippen streelt. Ik open mijn lippen wat en laat zijn tong binnen. Ze spelen samen een passioneel spel terwijl Harry's handen onder mijn kleren verdwijnen.
"Mmh" een gedempte kreun verlaat mijn lippen.
"Haz, Yani!"
Onmiddellijk verlaten zijn warme handen mijn rug en de koude lucht strijkt weer over mijn lippen als Harry zich wegtrekt.
"Liam, wat is er?" Vraagt Harry luid genoeg, zodat liam hem zou verstaan.
"We moeten bijna vertrekken. Zijn jullie klaar?"
Harry bijt even op zijn lip.
"Yani staat nog onder de douche. We komen er zo aan!"
"Ok"
"Wat? Ik sta toch helemaal niet onder de douche?" Vraag ik hem.
"Toch wel.." Zegt hij zacht terwijl me terug in zijn armen neemt,
"..en jij staat heel lang onder de douche" zegt hij met zijn prachtige grijns, waar ik zo veel van hou. Ik druk mijn lippen terug op de zijne en een zachte gesmoorde kreun vindt zijn weg naar buiten als hij een kneepje in mijn kont geeft.

"Harry!? Yani?" Louis' stem galmt door de gang.
Harry zucht diep en vraagt geërgerd;
"Wat is er nu weer?"
"We moeten vertrekken! Haz, doe de deur nou open!"
Ik trek snel mijn kleren wat recht en ga naar de badkamer. Ik sluit de deur en hoor hoe Louis binnenkomt.
"Waar is Yani?" Vraagt hij.
"In..euh.. De badkamer"
"Ah, ok. Haz, je bent toch voorzichtig met haar?"
"Wat bedoel je daar nu weer mee?"

Ik ga neerzitten op de badrand en luister verder naar hun gesprek.
"Wel, als jullie je-weet-wel-"
"Louis, alsjeblieft. Ik ga geen seks hebben met Yani, daar heb ik echt geen nood aan. Trouwens, kom, we gaan naar buiten. We zijn al te laat."
Ik laat me onderuit zakken. Wat bedoeld hij daar nou mee?
"Yani, doe je even voort? Dan kunnen we vertrekken naar het interview"
Harry's stem dringt mijn gehoorgang binnen.
"Jha.." Weet ik er zacht uit te brengen.
"We wachten beneden op je!"
"Ok.."
Ik blijf doodstil zitten tot ik de deur van onze kamer in het slot hoor vallen. Een eenzame, verloren traan rolt over mijn wang. Met de achterkant va mijn hand wrijft ik hem weg. Ik mag niet voor hem huilen. Als hij me niet moet hebben, dat is dan zo maar..

Ik sta op en bekijk mezelf even in de spiegel. In de kamer neem ik mijn mascara en kort werk ik even de uitgelopen zwarte lijn onder mijn oog weg, waarna ik diep ademhaal en naar buiten ga.

"Yani! Wat zie jij er fris uit!" Zegt Zayn, zijn stem vol ironie.
"Bedankt" antwoord ik op dezelfde manier.
"Goed, nu iedereen er is. Kunnen we vertrekken. Het is in twee auto's te doen." Meldt Liam ons.
Iedereen knikt en Niall en Zayn kruipen in de eerste auto. Harry volgt hun voorbeeld waardoor ik even gekwetst naar de grond kijk. Waarom doet hij nu plots zo afstandelijk ?
Samen met Liam en Louis kruip ik in de tweede auto. De motor start en we vertrekken. Ik zit aan het raam en kijk naar buiten. Het landschap dat aan me passeert bestaat voornamelijk uit auto's bomen en straten. Niets speciaal eigenlijk.
"Yani, gaat het wel?" Vraagt Liam. Ik kijk op, maar wendt mijn blik terug af naar de grond als ik ook Louis me vragend zie aankijken.
"Wat is er?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, "Niets hoor.."
"Yani, kom op. We zien allebei dat er iets is" zegt Louis.
"En ik heb het gevoel dat het over Harry gaat" maakt Liam zijn zin af. Ik zucht, kijk naar de auto die voor ons rijdt en kijk dan de jongens terug aan.
"Harry is gewoon.. Zo anders als er andere mensen bij zijn. Als we met z'n twee zijn is het zo lief en charmant, maar eens dat er iemand bijkomt is hij zo kort van antwoord." Er vormen zich langzaam tranen kn mijn ogen terwijl ik dit zeg.
"Héé, kom eens hier" zegt Liam en hij neemt me in een stevige knuffel.
"Het is normaal dat hij zo doet." Troost Liam me.
"Iedereen zou zo doen als hij of zij in een situatie als ons terechtkomt" zegt Louis. Liam laat me terug los en terwijl ik een verloren traan van mijn wang wrijf kijk ik hem vragend aan.
"Harry wilt je graag beschermen van de media" verduidelijkt hij zichzelf. Ik knik begrijpend.
"Ik wed dat Liam dat in het begin ook deed met Sofia." Zegt hij grijnzend waarna hij een zachte stomp van Liam's elleboog in zijn buik voelt terecht komen.
"Auw..! Waar is dat nou weer goed voor?"
Liam schud zijn hoofd en kijkt naar zijn schoenen.
"Zie je, Liam deed net hetzelfde als Harry nu doet, alleen durft hij het nu niet toe te geven. Is het niet mijn kleine Liam..?" Vraagt Louis met een grijns terug hij over Liam's wang streelt.
"Louis het is genoeg, en trouwens, wie is hier de kleinste?" Antwoord Liam lachend en meteen is Louis stil.
"Maar Yani, Louis heeft wel gelijk. Als Harry merkt dat jullie relatie goed zit en dat de media jullie niet uit elkaar zal krijgen, zal hij wel weer normaal doen. Ook in het openbaar" ik glimlach, "Bedankt jongens"

Reageer (2)

  • agirlx

    Awh lieverd.
    Wauw, de reactie onder mij is aardig en geduldig!

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    Waar blijft mijn oneshot?? :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen