Ik denk aan district 12, mijn eigen district, het houthakken, mijn broertjes Thomas en Simon. Alexis.
Ik haat Jordan. Ze heeft zich aangesloten bij de beroeps en meegeholpen om Bernice te vermoorden.
Ik hou van Jordan. Ze heeft er voor gezorgd dat ik nu nog altijd leef. Ze wordt gezien als een meisje met veel karakter.
Een wreed meisje dat ook lief kan zijn. ik weet niet of haar toneelgespeel het wreedheid is of het lief zijn.
Maar hoef ik het ook te weten?
Zou ik nog bij de laatste Acht tributen zitten?
Hoe gaat het met Benoit, en met De beroeps?
Waar hangt Casim uit? en de jongen uti 3? het meisje uit 7?
Het meisje uit 7 herinner ik mij niet meer, ik weet niet of ze groot of klein was.
Ik weet wel nog dat ze de medetribuut van Florian was.
Ik doe min ogen open, en zie ik een grote opgedroogde plas bloed liggen. ik heb een grote wond aan mijn hoofd, en er druipt nog altijd bloed uit mijn been.
Ik grabbel naar mijn rugzak en zoek de overschot wonderzalf. tot mijn teleurstelling vind ik het potje met een heel klein restje in.
ik smeer het voorzichtig op mijn been, maar dan wordt ik verlamd door pijn. het is alsof een bliksemschicht door mijn lichaam heen stroomt.
Ik gun mezelf een paar slokken water, en een kippetje met wat gedroogd fruit om weer sterker te worden.
Al trachtend voort te kruipen plof ik weer in het bos neer. Waarom heb ik dit gedaan? vraag ik mezelf af.
Ik denk aan Vulcan, die volledig onder het bloed zat, en nog altijd zo genadeloos vocht.
Als hij over twee dagen nog niet dood is, zal hij redelijk lang overblijven in de spelen.
De taak die ik nu moet doen, is een bondgenoot vinden. Ik denk onmiddelijk aan Casim.
Maar Benoit leeft ook nog. Jordan zou een beetje Riskant zijn, want ze is waarschijnlijk nog altijd bij de beroeps.
Benoit is het dichtste bij me, zou hij me komen opzoeken?
Ik controleer mijn rugzak, en er zitten nog veel spullen in, inclusief de dinamiet.
Had ik die moeten gebruiken voor de hinderlaag? ik besluit om hem te sparen voor Vulcan, Edmund of Lia.



even een vraagje, mag Vulcan ook een hoofdstuk?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen