Na wat eten, drinken, rusten, en wegtrekken valt de avond.
Het Capitoolembleem verschijnt en het volkslied speelt.
Ramon, de arrogante zak uit district 4 verschijnt, vervolgens het meisje uti 8 die Edmund heeft vermoord.
We eten wat gedroogd vlees. het is redelijk stil deze nacht. ik houd de wacht.
De koude nachtgeluiden dringen niet eens tot me door. ik moet de hele tijd aan Orlando denken.
Zou ik deze twee tributen vermoorden en vluchten? want de kans is groot dat Edmund mij zou vermoorden in de nabije toekomst.
Hij wil vast de jacht op Orlando en de jongen uti 8 voortzetten. Misschien doet Vulcan dat wel, joost weet waar die uithangt.
Ook de jongen uit 11, en het meisje uit 7 zijn deze spelen zonder moeite doorgekomen tot nu toe.
Zijn we een slechte beroepstroep? ik denk het wel. Het is jaren geleden dat de beroeps zich tegen elkaar hebben gekeerd voor ze bij de laatste acht zaten.
Ik denk aan Haymitch. Toon karakter.
Maar hoe moet ik karakter tonen? door mijn beste vriendin te vermoorden met haar sterke vriend?
Of gewoon heel liefjes doen en dan zo vals als een kat uit de hoek komen?
Ik weet het allemaal niet meer. misschien moet ik gewoon rustigaan doen en de wacht houden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen