'Ha, Orlando' hijgt de jongen uti district acht met zijn Goudblonde haar.
'Benoit' antwoord ik. 'hoe gaat ie?' breng ik er uit.
'Niet al te best, met jou?'
'Triest.'
'Sterkte'
'Bedankt, ook voor jou'
'Graag gedaan hoor maat.'
'maat'
Dat was ons gesprek.
Benoit helpt me overeind.
'Ik heb Ramon's bijl' meent Benoit treurig.
'Mooi' antwoord ik. 'Geef eens hier'
Ik neem de bijl en hak een kleine boom om.
Daarna maak ik er een oort van minihutje van.
De achterkant van de bijl kan je gebruiken als pikhouweel, dus ik kap op de rotsen. Met mijn sikkel scherp ik de steentjes, en steek ik ze op takjes.
Die takjes plaats ik in de minihut. Dan neem ik het veldflesje met slangengif, en giet ik wat over de steentjes.
'Denk je dat het helpt?' vraagt Benoit.
'Tuurlijk, alles om die beroeps te grazen te nemen. kom, we zijn voort.'
Na lang en met veel moeite trekken dwarrelt er weer een parachutje naar beneden.
'Maak jij maar open' zeg ik. 'Benoit doet het open, en kijkt er een paar seconden heel aandachtig naar hij neemt een doosje eruit, en gooit het naar mij.
Hij blijft het parachutje aanstaren. 'Dankje' zeg ik. terwijl ik de wonderzalf op mijn been smeer.
Benoit smijt het parachutje weg. 'Orlando, ik denk dat het beter is moesten we nu elk onze eigen weg uitgingen.' 'Niets verschuldigd.' begint hij.
'Goed.' antwoord ik kort. Ik versta hoeveel pijn het moet doen je zus te verliezen terwijl de grootste 4 vijanden nog altijd leven.
'Dag.' besluit hij te zeggen, wanneer hij zijn spullen pakt en weggaat. 'Yow' antwoord ik.
Nu ben ik weer helemaal alleen. maar ik heb wel wonderzalf. Ik besluit het papiertje te zoeken dat in het parachutje zat.
Van de inwoners uit 12: hier, spoedig herstel he jongen ~Haymitch~
Van de inwoners uit 8: Dit is speciaal kompas, hopelijk kan je het goed gebruiken, zo op je alenen.

Wat moet ik nu doen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen