Foto bij 12.

Anna.


'We maken Twitter voor je aan, whatsapp, snapchat, Facebook, instagram, spotify en nog veel meer,' zei Lilly vrolijk en begon allemaal apps te downloaden op Anna's gloednieuwe iPhone 5S.
'Ik vind het allemaal goed,' antwoordde Anna en ging verder met het na schilderen van Collin in een jurk. Collin leek nu pas door te hebben dat hij op Anna's schilderij een Victoriaanse baljurk aan had.
'Bambi, waarom heb ik een ouderwetse jurk aan?' vroeg Collin verbaasd.
Anna haalde haar schouders op. 'Tja, vroeger kon ik je nog wel eens in mijn jurken krijgen, maar nu dat niet meer gaat doe ik het zo,' legde ze uit.
Lilly giechelde. 'Little sis, als het schilderij af is, mag ik het dan alsjeblieft van je kopen?' smeekte Lilly.
'Natuurlijk, sis,' beloofde ik haar.
Lilly maakte een overwinningsdansje.
'En nu?' vroeg Anna verward.
'Ik heb informatie gezocht over wat Harry morgen doet, waar hij woont. Maar hij wordt dag en nacht bewaakt, dus het wordt moeilijk. Morgen gaan we door Londen wandelen, in de buurt van zijn huis. Misschien komen we hem tegen en wat we morgen nog meer gaan doen is,' Lilly maakte een kort tromgeroffel, 'uitzoeken wie je ouders zijn,'
'Wat?' vroegen Collin en ik verbaasd.
'Zo mogelijk is het vast niet,' zei Lilly.
Collin zuchtte. 'Jawel Lilly! We weten niets! Helemaal niets!'
'Collie, vergeet niet dat we drie tantes hebben die het hoogstwaarschijnlijk weten!' reageerde Lilly.
Anna zuchtte. 'Jongens, we gaan gewoon op onderzoek uit net zoals vroeger en kijken wel waar het schip strand,'
Collin knikte instemmend en Lilly zuchtte. 'Oké, maar dan gaan we nog wel shoppen!' voegde Lilly vrolijk toe.
'Neeeeh!' zei Collin dramatisch.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen