Foto bij 84.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • GossipGirl21

    Mooi verhaal echt wel hoor.

    6 jaar geleden
  • Thangurel

    Ik kon die relatie tussen Tauriel en Kíli gewoon niet verdragen in de film.
    In jouw verhaal gaat het beter, omdat het ook niet zo halsoverdekop en realistischer gaat.

    9 jaar geleden
  • Grindelwald

    KilixTauriel. <3 Ik kan dat in jouw verhaal beter verdragen dan in de film, maar ja... Hoe dat zich gaat ontwikkelen, moeten we maar zien.

    Ik vind het eigenlijk best wel sneu dat Fili en Kili nu zo moeten twijfelen aan hun oom... Dat verdiend hij nu ook weer niet. Nou ja, ook weer wel, maar toch voelt het verkeerd dat ze dat doen. Thorin heeft het ook niet zo gewild...
    Natuurlijk zien Fili en Kili hem en Alyssae zoenen en dan worden ze haast wild, omdat ze dachten dat zij op Bofur viel... Dan krijgt Thorin natuurlijk weer een woedeaanval. Enzovoort enzovoort...
    Nou, hopelijk is dat niet zo :'P

    <<< "...en zij hier vervolgens niets over zei..." >>>

    9 jaar geleden
  • DeroGoi

    Omg en het vervolg hierop ? Snel verder want ik vind het enorm spannend nu :o Hoe gaan ze hun vinden :o snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Lucem

    Kili is in loveeee, hahaha.
    Tip voor Kili : Keer om en maak is een praatje met Tauriel.
    Tip voor Fili : Keer ook om en probeer kennis te maken met een andere elf, want degene die jij leuk vind is nu gelukkig met Thorin aan het wandelen. Succes.
    Tip voor Tauriel : Volg Kili en... Be yourself! Go girl!
    Tip voor de schrijfster : Please door want ik hou van je verhaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen