Ik haat ze allemaal, ik haat iedereen! ik haat iedereen die nog leeft!
Met ze allemaal heb ik al gevochten, en ze zullen allemaal sterven!
Met mijn mouw veeg ik met bebloede hoofd af. Het enige wat ik bij heb is een borstplaat en mijn vlijmscherp zwaard.
De rest is allemaal nog bij Edmund zijn groepje.
Dit is echte shit, ik wil iemand vermoorden. Maar ik heb niets, geen half slokje water, geen klein hapje vlees.
Waar moet ik ook naar toe? naar de woestijn? daar zal ik uitdrogen.
In het bos zal ik verhongeren en misschien in confrontatie komen met de andere tributen.
Dat is juist wat ik wil. Moorden, Doden, kapotmaken.
Plots blijf ik stil staan. Ik heb geritsel gehoord in het lange gras.
'Kom tevoorschijn lafferik!' proest ik.
Ik spuw wat bloed uit en stap op de struiken af.
'Benoit, is het niet?' spot ik, en ik sla bovenhands op de blonde jongen uit 8.
Maar hij is snel, en ik ben verwond.
Hij kan zijn bijl snel hanteren, maar het is zwaar, als hij slechts één foutje maakt kan ik hem vermoorden.
Met zijn krachtige zwaai raakt hij mijn rug, maar ik steek terug met zijn zwaard, plots komt er een zijwaardse aanval, maar deze keer ben ik sneller.
Ik kan hem een krachtige kopstoot geven waardoor hij naar achter wankelt, in 1 snelle slag hak ik zijn hoofd eraf.
Het kanonschot gaat af, en er zal weldra een hovercraft komen.
Eindelijk, gedaan met Benoit.
Maar ik ben niet blij. laat staan gelukkig. Ik moet de rest nog vinden, en doden. pas dan zal ik gelukkig zijn.
pas dan wordt ik weer de oude.
Maar nu, wil ik bloed zien, zuiver bloed.

vraagje: wie hopen jullie dat gaat winnen?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen