Foto bij APWBP Boek 1 Hoofdstuk 8 Deel 6

Na het eten ging ik weer naar school en bijna meteen liet ik Hagrid bij me komen, om de bijzonderheden van de inbraak te bespreken.
“De kans is dus groot dat hij er al was toen jij met Harry de Steen ging halen, Hagrid, of dat je hem ergens anders bent tegengekomen.”
“Ik heb niets gezien, professor”, bezwoer Hagrid me. “Oké, Malfidus liep daar rond met dat zoontje van hem, maar…”
“Ik ben er van overtuigd dat Lucius dat niet zou doen in bijzijn van Draco”, zei ik kalm.
“Nou, dan weet ik het niet, professor. Ik heb echt niemand gezien die raar deed ofzo…”
“Het is maar goed dat je op tijd was dan”, zei ik met een zucht. “Bedankt, Hagrid, je kan gaan. Maar vertel dit verder aan niemand, wil je?”
“Natuurlijk, professor, da’s beloofd. U kunt op me rekenen.”
“Bedankt, Hagrid. Ik laat het je wel weten als er nog nieuws is, of als je me nog ergens mee kan helpen.”
“Goed, professor Perkamentus. Ik zalt late wete als ik nog iets merk, da’s beloofd.” Ik knikte en hij liep mijn kantoor uit.
Een paar dagen later liet Hagrid me weten dat Harry de link met de inbraak ook had gelegd, al had hij geen idee wat het pakje bevatte. Ik kon alleen maar hopen dat hij en zijn vrienden niet besloten verder op zoek te gaan, Harry was nog veel te jong voor dat soort problemen. Ik besloot er voorlopig maar niet meer aan te denken. Ik moest Severus maar eens spreken, want volgens wat ik van Hagrid gehoord had, maakte die het Harry ook niet makkelijk.






Ik moet nu toch echt hééél eventjes reclame maken
Ik heb samen met mijn beste vriendin meegedaan aan de Paul Harland Prijs en....
We zijn doorgestoten tot de tweede ronde/finale!!!!
Dus, als jullie het willen lezen...
Mijn moeder kwam van de Overkant
Vataja ontdekt bij de begrafenis van haar moeder dat die van een andere plaats afkomstig is, een ander deel van de stad, waar het leven veel beter is. Omdat niets haar nog bindt aan haar huidige woonplaats, trekt ze er op uit om te ontdekken waar haar moeder vandaan kwam en wat haar er toe gedreven had te verhuizen naar het armzalige oord waar zij was opgegroeid. Ze komt terecht op een plaats waar dingen niet zo eenvoudig zijn als ze lijken, waar een strijd woedt tussen het goede en het kwade. Een plaats waar ze niet voor iedereen even welkom is. [12+]

Reageer (3)

  • dayxdreamer

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Romanov

    proficiat ;D
    Ik doe mijn best om eraan te denken om het eens te lezen.. het klinkt wel leuk ^^

    en snel verder natuurlijk ^^

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Gefeliciteerd! c: Ik ga, wanneer ik tijd heb, lezen =)
    Snel verder! <3333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen