Foto bij 1.

Hi there! hihi Lady Black is back!
1 april het is een blijft een verschrikkelijke dag, alles is gewoon één grote grap vandaag, Justin als achtergrond, een deelexamen over voortplantig terwijl ik geen kinderen hoef! En dan kwam ik thuis en zag dat bericht over de release datum van There and Back Again die pas in Juli 2015 zou zijn en OMT ik beken ik begon te huilen! DAT IS ECHT NIET GRAPPIG! Ik huilde zo zwaar!
Dus oh god ik ga in afzondering leven, je vind me ergens in een grot in Middle Earth ten oosten van Rivendell ofzo als je me nodig hebt zoek me daar maar!
Maar eerst nog een langbelooft hoofdstukje natuurlijk!
Well first chapters are never very good or impressing so I hope you like it anyway!
Enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Ringwraith

    Nou eindelijk heb ik Frozen gezien. Hopelijk wordt dit verhaal beter.

    9 jaar geleden
  • Faelain

    The time has come to select one courageous young man and woman for the honor of representing District 12 in the 74th annual HungerGames!  finally read this story! Hehe. 31 hoofdstukken? *slik*
    Ach ja, het moet maar. Ik heb het al te lang laten liggen (:

    My mother was a half elf, half human and my father was a dwarf which made me a half dwarf and a quarter elf, quarter human.

    She's a Dwelf ^^

    9 jaar geleden
  • Gisborne

    Gheghe, while my eyes were very light blue and my hair was almost white blond, Kelsi had more green eyes and light brown hair.
    Seems like they are the resurrections of Elsa and Anna ^^ (which was in fact needed, for anything else would be imposible, I think :Y))
    But I like that c:

    1 decennium geleden
  • Deviating

    Ik las de eerste zin en ik was verkocht. DIT VERHAAL WORDT GEWELDIG IK WEET HET ZEKER! Ohh ik ben zo benieuwd naar hoe dit gaat lopen.

    1 decennium geleden
  • Sunnyrainbow

    Super awesome! Ik volg weer :). Heb alleen Frozen nog niet gezien, is dat een probleem?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen